بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک آتشین اسطوره استقلال به مدیران آبی ها

محمد نوری : تا الان از مدیریت استقلال چیزی ندیدم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۴
محمد نوری پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

محمد نوری پیشکسوت استقلال گفت : به هر حال هر مدیر عاملی که به باشگاه می‌آید، باید برای موفقیت تیم تلاش کند که متاسفانه چیزی تا الان ندیدم باید همه مجموعه همدل باشند و برای سربلندی تیم تلاش کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نوری پیشکسوت استقلال درباره شکست استقلال در هفته سوم لیگ برتر برابر سپاهان اصفهان، اظهار کرد:

استقلال یکی از بهترین بازی‌ها را انجام داد و همه فکر می‌کردند که سپاهان با این همه مهره‌ای که در فصل نقل‌وانتقالات گرفته است، می‌تواند برابر استقلال پیروزی پر گلی به دست بیاورد اما خوشبختانه جواد نکونام با یک آنالیز خوب توانست سپاهان را مهار کند و از نظر من آن گل خطا بود و قطعا بازی باید مساوی می‌شد. ما در طول بازی شاهد بودیم که استقلال در خط حمله ضعف شدیدی دارد. قطعا اگر محمد محبی و مهدی قایدی بودند، می‌توانستند روی دروازه سپاهان خطر ایجاد کنند.

وی با اشاره به دیدار پیش‌ روی استقلال برابر هم‌نام خوزستانی افزود:

به هر حال هر بازی برای استقلال مشکل است چون موفق نشده است که بازیکنان خوبی جذب کند. قطعا استقلال خوزستان جلوی استقلال با انگیزه بازی می‌کند. امیدوارم بازیکنان استقلال، تیم استقلال خوزستان را دست کم نگیرند و مثل بازی با سپاهان بازی کنند. ۱۰۰درصد این سه امتیاز در خانه خیلی مهم خواهد بود و امیدوارم استقلال در بازی پیروز شود.

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این تیم نسبت به فصل گذشته نیز اضافه کرد:

جواد نکونام تازه آمده و تا تفکرات خودش را پیدا کند، کمی زمان می‌برد. به نظر من چند هفته دیگر می‌توانیم استقلال را ببینیم و از آن لذت ببریم. تنها مشکل اساسی تیم استقلال این است که بازیکن ندارد. امیدوارم مدیران باشگاه بتوانند بازیکنان مدنظر نکونام را جذب کنند.

نوری در خصوص جدایی آریا برزگر از استقلال گفت:

برزگر بازیکن خوب و باکیفیتی است که باشگاه استقلال نتوانست او را حفظ کند. برزگر قطعا می‌توانست در طول فصل به نکونام کمک کند. خود نکونام هم خواهان ماندن او در تیم بود. باشگاه نساجی به راحتی توانست برزگر را بگیرد و جدایی او جای تاسف دارد و امیدوارم چنین اتفاقاتی دوباره در باشگاه رخ ندهد.

وی درباره نارضایتی هواداران تیم از مدیریت استقلال نیز اظهار کرد:

به هر حال هر مدیر عاملی که به باشگاه می‌آید، باید برای موفقیت تیم تلاش کند که متاسفانه چیزی تا الان ندیدم. باید همه مجموعه همدل باشند و برای سربلندی تیم تلاش کنند. متاسفانه الان هواداران از مدیریت دلخور هستند چون می‌بینند که برای استقلال تلاشی نکرده‌اند!

پیشکسوت استقلال درباره انتقاد از عملکرد خریدهای جدید تیم استقلال نیز افزود:

مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان خریدهای جدید باشگاه هستند که متاسفانه قبل از شروع فصل مصدوم شدند و آن کیفیت لازم را به نمایش نگذاشتند. قطعا طول می‌کشد این بازیکنان با تاکتیک‌ها و تفکرات نکونام هماهنگ شوند. متاسفانه الان بازیکنان جدید از لحاظ روحی و روانی تحت فشار هستند و امیدوارم نکونام به آن‌ها اعتماد کند تا بتوانند بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *