بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کمیته انضباطی شاه ماهی جذاب استقلال را نقره داغ کرد

روزبه چشمی یک جلسه محروم شد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۴
کمیته انضباطی دو رای خود را در خصوص بازیکن استقلال و کادر تیم هوادار صادر کرد

کمیته انضباطی دو رای خود را در خصوص بازیکن استقلال و کادر تیم هوادار صادر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با اعلام سایت رسمی فدراسیون، دیدار تیم های هوادار تهران و آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر برگزار و از سوی محمود فکری ، سرمربی تیم هوادار تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد از سوی کمیته انضباطی وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود به مدت 6 ماه تعلیق شد و باید 600 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر و از حیث محرومیت قطعی است.

سیروس دین محمدی، مربی تیم هوادار به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود به مدت 6 ماه تعلیق شد و باید 300میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر و از حیث محرومیت قطعی است.

علی طهماسبی، مدیر تیم هوادار تهران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید 500 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

ضمنا با صدور این رای ، دستور مقوت شماره 1058 از سوی کمیته انضباطی ملغی الاثر می شود.

کمیته انضباطی در خصوص تخلف روزبه چشمی، بازیکن تیم استقلال تهران مبنی بر نقض ماده 71 مقررات انضباطی از طریق انجام مصاحبه علیه داور بازی پس از دیدار برابر سپاهان اعلام کرد که تخلف انتسابی به ایشان محروز و مسلم تشخیص و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود که به مدت شش ماه تعلیق می شود، محکوم شد.

رای صادره قابل اجرا و قطعی است. ضمنا با صدور این رای ، دستور مقوت شماره 1047از سوی کمیته انضباطی ملغی الاثر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *