بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترکیب استقلال مقابل استقلال خوزستان لو رفت + جزئیات

ترکیب احتمالی استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۶
استقلال ؛ ترکیب احتمالی استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان مشخص شد

تیم فوتبال استقلال تهران امروز به مصاف حریف همنام خوزستانی می‌رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار تیم‌های استقلال تهران و استقلال‌خوزستان از هفته‌ چهارم بیست‌ و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی بدون تماشاگر و با قضاوت امیرسامان سلطانی برگزار می‌شود.

آبی‌پوشان پایتخت فصل را طوفانی آغاز کردند و در آبادان، صنعت نفت را با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کردند. آبی‌پوشان پایتخت که نسبت به سایر رقبا در نقل و انتقالات عملکرد ضعیف‌تری داشتند و پیش فصل دشواری را پشت سر گذاشته بودند، با ارائه یک بازی هجومی، تماشاگر پسند و تاکتیکی، هواداران خود را برای ادامه فصل امیدوار کردند.

شاگردان جواد نکونام در هفته دوم نیز با تک گل محمد حسین مرادمند موفق شدند ملوان را مغلوب کنند تا با روحیه و انگیزه بالایی به اصفهان سفر کنند. اما هفته گذشته، استقلال علی‌رغم بازی خوبی که در مقابل سپاهان انجام داد، موفق به کسب امتیاز نشد و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شاگردان ژوزه مورایس شد تا این تیم با ۶ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

یکی از نکات جذاب این بازی این است که تیم فوتبال استقلال تا به اینجا کار ۹۹۹ گل را در تاریخ لیگ برتر به ثمر رسانده است. شاگردان جواد نکونام در این دیدار خانگی فرصت را دارند تا هزارمین گل را به ثمر برسانند.

ترکیب احتمالی استقلال:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، جعفر سلمانی و ارسلان مطهری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *