بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ترسناک اسطوره استقلال به جواد نکونام

فرشاد فلاحت‌ زاده : علی خطیر‌ و جواد نکونام اختلافات را کنار بگذارند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۲
فرشاد فلاحت‌ زاده پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

فرشاد فلاحت‌ زاده پیشکسوت استقلال گفت : اگر مدیرعامل با سرمربی هماهنگ نباشد، بالطبع مشکلات نیز روز به روز بیشتر می‌شود قطعاً پس از کسب چند نتیجه بد هم سرمربی می‌گوید که بازیکن نداشتم و دستم خالی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشاد فلاحت‌ زاده پیشکسوت استقلال با اشاره به ناداوری‌ها علیه تیم فوتبال استقلال در ۲ هفته مسابقات لیگ برتر اظهار داشت:

استقلال در دیدار مقابل سپاهان خوب بازی کرد و اصلاً حقش باخت نبود. داور در‌حالی برای سپاهان پنالتی گرفت که قبلش روی مطهری خطا صورت گرفته بود. هرقدر بازیکنان مقابل سپاهان عملکرد خوبی داشتند، اما داوری به ضررشان بود و تیم را عقب انداخت. بر عکس این قضیه برای پرسپولیس رخ می‌دهد که گل آفساید می‌زنند و از شکست خانگی فرار می‌کنند.

وی در خصوص ساختار دفاعی این تیم تاکید کرد:

استقلال در فصل نقل و انتقالات وضعیت خوبی نداشت و حتی این نفرات هم با دل و جان می‌دوند و تمام توان‌شان را می‌گذارند، اما به راحتی امتیازات را با ناداوری از آنها می‌گیرند. مدافعان باید بیشتر از اینها تمرکز داشته باشند و بهتر از بازی‌های قبلی مقابل حملات حریفان استقامت کنند. ضمناً کادر فنی نیز روی هماهنگی نفرات دفاعی کار کنند تا بازیکنان هماهنگ‌تر شوند و روز به روز عملکرد بهتری از آنها شاهد باشیم. این فصل سال دشوارتری نسبت به سال‌های گذشته است و بازیکنان خوب سال قبل را از دست داده است و بر همین اساس باید بیشتر از سال قبل زحمت بکشند.

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد خوب دروازه‌بان استقلال بیان کرد:

سیدحسین حسینی در سه هفته مسابقات لیگ برتر بسیار عالی بود، دو ضربه پنالتی را دفع کرد. او نشان داده در گرفتن ضربه پنالتی مهارت زیادی دارد، اما باید توپ‌ها را به کناره‌ها دفع کند تا اینگونه مثل دیدار با سپاهان روی ریباند گل نخورد.

پیشکسوت فوتبال درباره عدم جذب بازیکنان دلخواه جواد نکونام تصریح کرد:

نکونام باید هرچه زودتر ترکیب اصلی و ارنج ثابت خودش را به دست آورد تا هفته‌های بعد بتواند به نحو احسن تفکراتش را مقابل حریفان پیاده کند. اما هنوز بازیکنان مدنظر نکونام جذب نشده‌اند. هر مربی، بر مبنای تاکتیک تیمی‌اش، به بازیکنان و ابزار لازم احتیاج دارد و اگر نفرات مورد نظرش را نداشته باشد برای شرکت در مسابقات دستش خالی می‌ماند و به مشکل خواهد خورد، اما با این حال نکونام باید با همین نفرات کار را ادامه دهد تا وضعیت استقلال بهتر شود و جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر به دست آورد.

وی با اشاره به اینکه بهتر است مدیرعامل و نکونام اختلافات را کنار بگذارند، اذعان کرد:

اگر مدیرعامل با سرمربی هماهنگ نباشد، بالطبع مشکلات نیز روز به روز بیشتر می‌شود. قطعاً پس از کسب چند نتیجه بد هم سرمربی می‌گوید که بازیکن نداشتم و دستم خالی بود. مدیریت باید نکونام را حمایت کند، چون بروز این اختلافات به تیم لطمه می‌زند. امیدوارم این ماجراها ختم به خیر شود و استقلال به روزهای خوب خودش بازگردد.

فلاحت‌زاده در مورد دیدار استقلال با استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر خاطرنشان کرد:

دیدار با استقلال خوزستان بازی مهمی است که حتماً باید نکونام ۳ امتیاز را به دست آورد، چون استقلال باید در بازی‌های اوایل فصل نتیجه لازم را بگیرد تا در جنگ با صدرنشینان، امتیازی را از دست ندهد. اگر در هفته‌های ابتدایی نتایج دلخواه را به دست نیاورد به طور حتم شرایط دشوار می‌شود و باید قید قهرمانی را بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *