بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره استقلال برای تیم نکونام

صادق ورمزیار : استقلال ببازد هم از بازی‌ هایش لذت می‌ بریم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۶
صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال درباره عملکرد استقلال صحبت کرد

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال گفت : این شکست مقابل سپاهان چیزی از ارزش‌های تیم جواد نکونام کم نمی‌کند این تیم استقلال دوست داشتنی است و حتی اگر ببازد هم از دیدن بازی‌هایش لذت می‌بریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:

پیش از این بازی گفته بودم جنگ اصلی در خط میانی است و استقلال می‌تواند از سپاهان امتیاز بگیرد. بازیکنان استقلال به خوبی کمربند میانی را در دست گرفته بودند و به غیر از پنالتی که داور گرفت، موقعیتی به سپاهان ندادند. آبی‌پوشان در نیمه دوم سپاهان را تحت فشار گذاشتند و ارسلان مطهری چند بار صاحب موقعیت شد که نتوانست از آنها استفاده کند. این شکست مقابل سپاهان چیزی از ارزش‌های تیم جواد نکونام کم نمی‌کند. این تیم استقلال دوست داشتنی است و حتی اگر ببازد هم از دیدن بازی‌هایش لذت می‌بریم.

وی با انتقاد از داوری این دیدار ادامه داد:

بازی با سپاهان نشان داد که داوری‌ها ضعیف‌تر از فوتبال ماست. استقلال را اذیت می‌کنند و همه چیز علنی شده است. در این چند هفته اشتباهات زیادی از سوی داوران شاهد بودیم. استقلال به جای اینکه برنده باشد، بازنده شد. علاوه بر خطایی که روی ارسلان مطهری قبل از پنالتی سپاهان رخ داد، یک پنالتی نیز به سود استقلال گرفته نشد. داوری ضعیف بود و حتی سپاهانی‌ها نیز از داوری ناراحت بودند. مثل همیشه اشتباهات داوری باعث عدم نتیجه‌گیری استقلال شد. نمی‌خواهم درباره بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان و اتفاقات داوری آن صحبت کنم، من فقط درباره استقلال حرف می‌زنم. از داوران نمی‌خواهیم که به سود ما بگیرند، فقط به ضررمان سوت نزنند. استقلال در این بازی به خاطر اشتباه داوری 6 امتیاز از دست داد، یعنی نه تنها 3 امتیاز را نگرفت، بلکه سه امتیاز را هم از این تیم گرفتند.

پیشکسوت استقلال در مورد عدم تقویت آبی‌پوشان در نقل‌وانتقالات خاطرنشان کرد:

حدود دو، سه هفته پیش صحبت کردم و گفتم علی خطیر یکی از مدیران جوان است و حقوق فوتبال را می‌شناسد ولی به طور حتم او باید پالس‌های مثبتی داده و نشان دهد در حال کمک به استقلال است. امیدوارم این پالس‌ها بیاید تا تیم موفق باشد.

ورمزیار در رابطه با غیبت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت:

مدیرانی که باعث این اتفاق شدند، باید پاسخگو باشند. وزیر سابق وزارت ورزش و جوانان نیز می‌توانست کمک کند تا بدهی‌ها پرداخت شود و استقلال از آسیا حذف نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *