بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه آتشین اسطوره استقلال به فدراسیون فوتبال ایران + جزئیات

سعید مراغه‌ چیان : عمداً VAR را نمی‌ آورند تا بازی‌ ها را هرطور دوست دارند دربیاورند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۲
سعید مراغه‌ چیان پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

سعید مراغه‌ چیان پیشکسوت استقلال گفت : به خاطر اینکه نمی‌خواهند حق به حقدار برسد، عمداً سیستم کمک داور ویدئویی را به لیگ برتر نمی‌آورند تا بازی‌ها را هرطور دوست دارند، دربیاورند پس از بازی نیز کارشناس داوری کمیته داوران فدراسیون فوتبال از اشتباه داور بازی می‌گوید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید مراغه‌ چیان پیشکسوت استقلال درباره شکست تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت:

سپاهان با این همه بازیکنان خوب و باتجربه یکی از بهترین تیم‌های این فصل است، اما استقلال مقابل این تیم پُرمُهره نمایش خوبی را از خود ارائه کرد. با توجه به اینکه استقلال نتوانست این فصل یارگیری مناسب و ایده‌آلی را داشته باشد، اما در سه هفته گذشته بازی‌های خوبی را انجام داد. در دیدار با سپاهان نیز اصلاً حقش باخت نبود و چند فرصت گلزنی مسلم را بازیکنان استقلال به راحتی از دست دادند.

وی در مورد تک گل بازی سپاهان و استقلال از روی نقطه پنالتی بیان کرد:

داور قبل از اینکه پنالتی را در محوطه جریمه بگیرد باید خطای بازیکن سپاهان روی ارسلان مطهری را اعلام می‌کرد. اگر سیستم VAR در این بازی وجود داشت هیچ گاه پنالتی به سود سپاهان گرفته نمی‌شد. به خاطر اینکه نمی‌خواهند حق به حقدار برسد، عمداً سیستم کمک داور ویدئویی را به لیگ برتر نمی‌آورند تا بازی‌ها را هرطور دوست دارند، دربیاورند. پس از بازی نیز کارشناس داوری کمیته داوران فدراسیون فوتبال از اشتباه داور بازی می‌گوید، اما آیا این حرف‌ها چیزی را تغییر می‌دهد؟

مراغه‌چیان با اشاره به اینکه نمی‌گذارند استقلال روز خوش داشته باشد، تصریح کرد:

چند سال است نمی‌خواهند استقلال در فوتبال ایران موفقیتی داشته باشد و با اشتباهات گوناگون داوران و مشکلات دیگر سد پیروزی‌هایش می‌شوند. به طور حتم موفقیت یک تیم به ثبات مدیریتی و کادر فنی بازمی‌گردد، اما چندین سال است که نمی‌گذارند آب خوش از گلوی هواداران پایین برود. به گونه‌ای شیرازه تیم فوتبال استقلال را به هم می‌زنند که تا مدت‌ها نتواند سر و شکل خوبی بگیرد. اما در مقابل، تیم فوتبال پرسپولیس نیز که زیر نظر وزارت ورزش است، شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد.

کارشناس فوتبال اضافه کرد:

زمانی که شاکله تیم حفظ شود مطمئناً سال بعد هم نتایج خوبی گرفته می‌شود. چرا مسئولان وزارت ورزش از مدیران قبلی در مورد هدر دادن پول‌های باشگاه جوابی نمی‌خواهند؟ الان استقلال با مشکلات مالی مواجه است و دشواری زیادی دارد تا بازیکنان مدنظر کادر فنی را جذب کند. می‌گویند قرار است بازیکن خارجی بیاوریم، اما چه زمانی باید این نفرات به تیم ملحق شوند؟ هر تیمی که در ابتدای فصل خوب نتیجه می‌گیرد شانس قهرمانی‌اش نیز به مراتب بیشتر می‌شود و مشخص است چرا بازیکنان دلخواه نکونام به تیمش اضافه نمی‌شوند! چرا هواداران و پیشکسوتان، سرمربی را اذیت می‌کنند؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد حضور کیومرث هاشمی در وزارت ورزش، تاکید کرد:

من هاشمی را مسئولی کاربلد و دلسوز ورزش می‌دانم، امیدوارم به فکر استقلال باشد و این تیم را کمک کند.

وی در خصوص عملکرد علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:

نکونام بازیکنانی را خواسته و باشگاه باید برای آوردن این بازیکنان زودتر اقدام کند، اما مدیریت باشگاه این کار نمی‌کند.

سعید مراغه‌ چیان در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط استقلال شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد، عنوان کرد:

با وجود اینکه استقلال یارگیری مناسبی در بازار نقل و انتقالات ابتدای فصل نداشته، اما با این شرایط هم در جمع سه تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر است. بازیکنان با انگیزه مضاعف بازی می‌کنند و برای برتری تیم‌شان از جان مایه می‌گذارند.

کارشناس فوتبال درباره عدم حضور تماشاگران در دیدارهای استقلال خاطرنشان کرد:

چرا نباید بازی‌های استقلال در ورزشگاه آزادی تماشاگر داشته باشد؟ استادیوم آزادی در مدت زمان کوتاهی ساخته شد، حالا نمی‌توانند چند تا صندلی را برای ورزشگاه بگذارند!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *