بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام خاص اسطوره استقلال برای تیم نکونام

علیرضا اکبرپور : این استقلال حمایت بشود موفق خواهد بود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۷
علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال درباره تیم نکونام صحبت کرد

علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال گفت : وضعیت استقلال خوب نیست و این ناشی از سو مدیریت است استقلال در هیچ پستی تکمیل نیست، تیمی که توانست سپاهان را در نقش جهان زمین گیر کند اگر حمایت شود می‌تواند موفق عمل کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار استقلال مقابل سپاهان در هفته سوم رقابت‌ های لیگ برتر اظهار داشت:

استقلال در این دیدار برخلاف نتیجه‌ای که به ثبت رسید عملکرد خوب و قابل قبولی داشت. نباید برحسب نتیجه عملکرد تیم را قضاوت کرد. استقلال از لحاظ بازیکن با سپاهان قابل مقایسه نیست و ضمن اینکه آنها در خانه و از حضور تماشاگرانشان بهره می‌بردند ولی با این وجود استقلال خیلی خوب این تیم را کنترل کرد و اجازه موقعیت سازی به آنها نداد.

وی افزود:

اشتباه فاحش داور این بازی به نظرم نتیجه و شکست استقلال را رقم زد. همانطور که همه دیدند استقلال قربانی اشتباه داوری شد. واقعاً نمی‌دانم چرا انقدر در برابر ورود VAR به فوتبال ایران مقاومت می‌شود تا این مسائل و مشکلات پیش نیاید. این یک بازی معمولی نبود و یکی از چند بازی تعیین کننده طول فصل بود که می‌تواند سرنوشت قهرمانی را رقم بزند و نباید با آن به سادگی برخورد کرد.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت:

باید با فراموشی این بازی استقلال به فکر دیدار هفته جاری مقابل استقلال خوزستان باشد. استقلال خوزستان تیم خوبی است و اصلاً نباید آنها را دست کم گرفت چرا که ممکن است تیم را غافلگیر کنند. اگر استقلال بتواند در این بازی به پیروزی برسد دوباره روی نوار برد بر می‌گردد و با شرایط روحی بهتر بازی‌ها را ادامه می‌دهد.

اکبرپور افزود:

متاسفانه هنوز وضعیت تماشاگران هم مشخص نیست و معلوم نیست چه زمانی استقلال می‌تواند از تماشاگرانش استفاده کند. در همین بازی می‌توانست یک پوئن مثبت برای تیم باشد. سپاهان در بازی این هفته از تماشاگرانش بهره برد و استقلال نمی‌تواند چنین آیتمی در اختیار داشته باشد که اتفاق خوبی نیست.

وی در پایان با اشاره به وضعیت کلی استقلال هم گفت:

وضعیت استقلال خوب نیست و این ناشی از سو مدیریت است. استقلال در هیچ پستی تکمیل نیست و خواسته‌های سرمربی برآورده نشده است. تیمی که توانست سپاهان را در نقش جهان زمین گیر کند اگر حمایت شود می‌تواند موفق عمل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *