بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار جدی اسطوره استقلال به تیم جواد نکونام

حسن روشن : استقلال خوزستان حریف دست و پا بسته‌ ای برای آبی پوشان نخواهد بود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۸
حسن روشن پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

حسن روشن پیشکسوت استقلال گفت : استقلال خوزستان حریف دست و پا بسته‌ای برای آبی پوشان نخواهد بود آنها هم به دنبال این هستند تا بتوانند در تهران شگفتی ساز شده و از استقلال تهران امتیاز بگیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن روشن پیشکسوت استقلال در خصوص شکست یک بر صفر استقلال برابر سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان گفت:

آبی پوشان بازی بسیار منطقی از خود ارائه دادند و حتی می‌توانستند با امتیاز به تهران بازگردند. با توجه به شرایطی که سپاهان در این فصل دارد و خریدهای خوبی که انجام داده کمتر کسی فکر می‌کرد که این تیم حتی به تعداد انگشتان یک دست موقعیت مقابل استقلال نداشته باشد؛ استقلالی که فصل را بدون جذب بازیکنان مطرح شد و تنها از بضاعتش در سه بازی اول استفاده کرد، برخلاف سپاهان که بهترین نفرات لیگ را با رقم‌های سرسام آور به خدمت گرفت و تمام هدفش هم این است که با این خریدهای بزرگ بتواند به قهرمانی در لیگ دست پیدا کند.

کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد:

در طول ۹۰ دقیقه دیدار آن همه بازیکن بزرگ اسیر تیمی شدند که تنها از نفرات فصل گذشته اش استفاده می‌کرد. یک تیم جوان و پرانگیزه اما یک دل و صمیمی؛ تیمی که با تمام توانش مقابل سپاهان بازی کرد و حتی می‌توانست با امتیاز به تهران بازگردد اما یک بار دیگر اشتباه داوری باعث شد تا استقلال سه امتیاز را از دست بدهد و این می‌تواند در آینده برای استقلال دردسرساز شود.

کارشناس فوتبال در خصوص بیانیه‌ای که باشگاه استقلال داده و به نوعی با اینکه تیم باخته اما از کادر فنی و بازیکنان حمایت کرده گفت:

آن زمانی که مدیران استقلال باید برای موفقیت تیم تلاش می‌کردند هر کدام به دنبال منافع خودشان بودند و دلشان برای استقلال نسوخت حالا که هواداران جلوی باشگاه جمع می‌شوند و علیه آنها اعتراض می‌کنند صحبت از آوردن چند بازیکن خارجی و یا حمایت از کادر فنی و بازیکنان می‌کنند؛ حمایتی که همه می‌دانند ظاهری است و صداقتی در آن وجود ندارد.

وی ادامه داد:

اگر قرار به حمایت بود باید خواسته‌های نکونام را برآورده می‌کردند، چند بازیکنی که دیروز مقابل استقلال بازی کردند همه از نفراتی بودند که کادر فنی استقلال به دنبال جذب آنها بود اما بی کفایتی مسئولان، ضعف‌های مدیریتی و نداشتن تجربه باعث شد تا این بازیکنان وقتی شرایط را اینطور دیدند به تیم‌های دیگر پیوسته و دست استقلال برابر جذب بازیکن خالی ماند. بنابراین اعتقاد دارم این بیانیه‌ها دردی را دوا نمی‌کند و به سود استقلال نخواهد بود. تمام این بیانیه‌ها حرفهای توخالی و پوچ است و به نوعی مدیران استقلال در حال فرار رو به جلو هستند.

روشن خاطرنشان کرد:

استقلال مقابل سپاهان راضی کننده ظاهر شد، منطقی بازی کرد و کاملاً فضا را برای مهاجمان و کناره‌های سپاهان بسته بود و عملاً سپاهان حرفی برای گفتن نداشت. اگر چه استقلال شکست خورد اما این امیدواری بوجود آورد که آبی پوشان می‌توانند با همین روند و اگر بازیکن جدیدی اضافه شود مقابل حریفان نمایش قابل قبولی داشته تا به موفقیت دست پیدا کنند.

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار بعدی آبی پوشان که مقابل همنام خوزستانی اش که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد گفت:

استقلال اگر می‌خواهد در کورس بالانشینان جدول بماند باید شکست برابر سپاهان را فراموش کرده و خود را آماده دیدار برابر استقلال خوزستان کند. آبی‌ها باید دیدار بعدی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند، حریف را دست کم نگرفته و با تمام توان مقابل این تیم به میدان روند تا بتوانند با کسب سه امتیاز این دیدار موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند.

این پیشکسوت در پایان گفت:

استقلال خوزستان حریف دست و پا بسته‌ای برای آبی پوشان نخواهد بود آنها هم به دنبال این هستند تا بتوانند در تهران شگفتی ساز شده و از استقلال تهران امتیاز بگیرند. بعد از این دیدار، لیگ به مدت یک ماه تعطیل خواهد شد و کادر فنی باید با توجه به حضور چندین بازیکن استقلال در تیم ملی بزرگسالان و امید برنامه‌ای را طراحی کند تا سایر بازیکنانی که در تمرین حضور دارند آمادگی خود را حفظ کرده و منتظر شروع دوباره لیگ باشند تا در هفته پنجم به مصاف حریفی بروند که سالهاست جدال آنها پرتماشاگر و جذاب است و امیدوارم این استقلال باشد که پرسپولیس را در آن دیدار حساس شکست بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *