بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های برتر گزینه خرید لیورپول از پالاس + فیلم

عملکرد شیخ دوکوره گزینه خرید لیورپول از کریستال پالاس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۴۶


لیورپول به جذب شیخ دوکوره علاقه مند است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روز‌های پایانی انتقالات، لیورپول دست روی یکی از مهم‌ترین بازیکنان روی هاجسون شیخ دوکوره گذاشته است.

کریستال برای دوکوره قیمتی 70 میلیون پوندی گذاشته و در این بازار پر افت و خیز که هر روز رکورد انتقال جا به جا می‌شود، این مبلغ برای بازیکن 23 ساله آنها کاملا منصفانه به نظر می‌رسد.

شیخ دوکوره بسیار در فاز تدافعی فوق‌العاده عمل می‌کند و با تجربه‌ لیگ برتری که به همراه دارد، زمان زیادی را نیاز نخواهد داشت تا با تیم جدیدش و تاکتیک‌های کلوپ هماهنگ شود. او می‌تواند بعد از اضافه شدن به تیم جلوی مدافعان به خوبی عمل کند و بازیکنانی مانند سوبوسلای و مک‌آلیستر یک خط جلوتر بروند تا بازی اصلی خود را به خوبی به نمایش بگذارند.

لیورپول با خود بازیکن صحبت کرده و از جانب او مشکلی بابت حضور در آنفیلد وجود ندارد. تنها توافق با کریستال، پیش روی تیم انتقالاتی مانده است.

لیورپول تماس‌های اولیه را با کریستال برقرار کرده و در جریان مبلغ مورد نظر تیم جنوب لندنی قرار گرفته است. احتمالا به زودی شاهد این باشیم که درخواست رسمی برای خرید شیخ دوکوره به دستان کریستالی‌ها برسد و اگر درخواست مورد قبول آنها قرار بگیرد، انتقال شیخ به قرمزها قطعی می‌شود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *