بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توافق ستاره منچسترسیتی با النصر

توافق النصر با آیمریک لاپورت، مدافع اسپانیایی منچسترسیتی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۴۶
النصر ؛ توافق النصر با آیمریک لاپورت، مدافع اسپانیایی منچسترسیتی

آیمریک لاپورت، مدافع اسپانیایی منچسترسیتی، با باشگاه النصر به توافق رسید و با قراردادی 3ساله به این باشگاه عربستانی خواهد پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روزهای گذشته مشخص شده بود که باشگاه النصر عربستان در مذاکره با منچسترسیتی موفق شد موافقت این باشگاه را برای انتقال آیمریک لاپورت به دست بیاورد.

امروز رسانه‌های انگلیسی تایید کردند که مذاکرات النصر با این مدافع اسپانیایی هم به نتیجه رسیده و لاپورت با قراردادی سه ساله و با دستمزد سالانه 25 میلیون یورو راهی النصر خواهد شد.

النصر که ژانویه گذشته با خرید کریستیانو رونالدو آغازگر پروژه عربستان برای جذب ستاره‌های فوتبال اروپا بود امسال تابستان هم ستاره‌هایی مثل سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ، سکو فوفانا و الکس تلس را به خدمت گرفت. آیمریک لاپورت جدیدترین خرید بزرگ این باشگاه خواهد بود.

مذاکره النصر با لاپورت برای توافق بر سر میزان دستمزد او هم با موفقیت همراه شد تا دیگر هیچ مانعی بر سر راه پرواز او به عربستان نباشد. این ملی‌پوش 29ساله اسپانیایی در سه سال حضورش در عربستان دستمزدی معادل 25 میلیون یورو در سال می‌گیرد که به مراتب بیشتر از دستمزد او در منچسترسیتی است.

یاران رونالدو فصل جدید لیگ روشن را خوب شروع نکرده و در دو هفته اول دو شکست پیاپی داشته اند. شاید به همین خاطر بود که مدیران النصر به این نتیجه رسیدند که نیاز به چند ستاره دیگر دارند. یکی دیگر از بازیکنان مد نظر النصر که در روزهای آینده به این تیم خواهد پیوست اوتاویو، ستاره پرتغالی پورتو است که راهی تیمی می‌شود که همونطش کریستیانو رونالدو در آن حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *