بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری ستاره تراکتور علیه هم تیمی هایش خبرساز شد + سند

امیرحسین حسین‌زاده : برخی بازیکنان تراکتور برد و باخت برایشان مهم نیست

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۶


امیرحسین حسین‌زاده بازیکن تیم تراکتور در خصوص بازی این تیم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: برخی بازیکنان تراکتور برد و باخت برایشان مهم نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیرحسین حسین‌زاده بازیکن تیم تراکتور در خصوص بازی این تیم مقابل پرسپولیس اظهار داشت:

بازی خوبی شاهد بودیم. ما امروز سوار بازی بودیم اما پرسپولیس هم موقعیت‌‌هایی داشت. ما متأسفانه از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. دلم برای هواداران‌مان می‌سوزد. حیف است که خوب بازی کنیم اما نبریم چرا که به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند. حداقل تلاش ما برای برد بود و به همین دلیل خیلی ناراحتیم.

وی افزود:

برای خیلی‌ها انگار برد و باخت مهم نیست و فقط بازی می‌کنند و می‌روند. حرف من درباره هم‌تیمی‌هایم نیست. حتی درباره خودم صحبت می‌کنم. من هم جزو همین تیم هستم اما یک عده انگار تمرکز ندارند و زحمات بقیه را هم هدر می‌دهند. اتفاقاتی می‌افتد که نباید رخ بدهد. امکاناتی که اینجا وجود دارد در برخی از تیم‌های اروپایی هم نیست. آدم دلش می‌سوزد که برخی در زمین برای‌شان برد و باخت مهم نیست و آخرش هم خوشحال و خندان می‌روند. ما می‌گوییم قهرمان می‌شویم اما قهرمانی به این راحتی نیست و با این شرایط نمی‌شود برای قهرمانی جنگید. باید بیشتر از اینها برای این تیم تلاش کرد. 

حسین‌زاده در مورد اینکه گفته می‌شود تیمی قهرمان خواهد شد که بازی‌های بزرگ را ببرد، ادامه داد:

تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید همه بازی‌ها را ببرد و بازی بزرگ و کوچک نداریم. همه بازی‌ها مهم است. من از خودم شروع می‌کنم که اینجا آمدم چرا که برای برخی‌ها مهم نیست و فشار آن روی ما می‌آید. وقتی یک نفر تلاش می‌کند و یک نفر تلاش نمی‌کند اینطور نمی‌شود کار کرد. این تیم پتانسیل زیادی دارد. هنوز هفته دوم است و وقت زیادی داریم. حتی تا نیم‌فصل قهرمان مشخص نمی‌شود. بحث من این است که اینطور بازی کردن قهرمانی نمی‌آورد. دلم برای آقای زنوزی می‌سوزد که این همه هزینه کرده اما ما برنده نمی‌شویم. او می‌گوید خیال‌تان از همه چیز راحت باشد و من از شما حمایت می‌کنم اما همین حرف‌ها آدم را ناراحت می‌کند.

بازیکن تراکتور در مورد اینکه خمز گفته او مهاجم نوک نیست و دلیل جذبش توسط این تیم را می‌داند، تصریح کرد:

هر جا سرمربی صلاح بداند بازی می‌کنم. من حتی در بلژیک در پست هافبک وسط هم بازی کردم و هر جا که سرمربی صلاح بداند بازی می‌کنم. در تراکتور هم به من گفتند که مهاجم نوک بازی می‌کنم و من اعلام کردم که مشکلی با این مسئله ندارم اما کارایی که باید داشته باشم را ندارم چون تک مهاجم بازی نکردم.

وی درباره اینکه از انتخاب تراکتور پشیمان نیست، اظهار داشت:

پشیمان نیستم و از اینکه در تیم بزرگ تراکتور حضور دارم، خوشحالم. امکانات خوبی در این باشگاه داریم و در ایران از نظر امکانات جزو بهترین‌های ایران است. این امکانات کمترین حقش یک برد و کسب یک جام است که باید آن را انجام دهیم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *