بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جنجالی شجاع خلیل زاده به برد پرسپولیس مقابل تراکتور در تبریز + سند

شجاع خلیل‌ زاده پس از باخت به پرسپولیس : از هواداران تراکتور عذرخواهی می‌کنم

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۵


شجاع خلیل‌ زاده پس از شکست یک بر صفر تراکتور مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر، اظهار داشت: از هوادران تراکتور عذرخواهی می‌کنم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شجاع خلیل‌ زاده پس از شکست یک بر صفر تراکتور مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر، اظهار داشت:

به هواداران‌مان خسته نباشید گفته و از آنها عذرخواهی می‌کنم. نزدیک 80 هزار نفر به استادیوم آمده بودند اما نتوانستیم آنها را شاد کنیم. امیدوارم کم کم تراکتور بهتر شود تا در بازی‌های بعدی با کسب نتیجه خوب، دل طرفداران را شاد کنیم.

وی درمورد اینکه با توجه به نقل و انتقالات تراکتور انتظار می‌رفت این تیم فصل را با قدرت شروع کند و جزء مدعیان باشد اما 2 باخت متوالی هواداران را نگران کرده است، گفت:

دلیلش این است که تغییرات زیادی داشته‌ایم و 80 درصد تیم عوض شده است. این موضوع نیاز به زمان دارد. قول می‌دهیم آرام آرام شرایط بهتر شود و در ادامه بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

کاپیتان تراکتور درمورد اشتباه حسین پورحمیدی در این مسابقه، توضیح داد:

پورحمیدی بازیکن جوانی است و همه از او حمایت می‌کنیم. اشتباهات هم جزئی از فوتبال است. همه و حتی خود من یک روز اشتباه می‌کنند. همه باید از حسین حمایت کنیم تا بار دیگر بازگردد و به تراکتور کمک کند. از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که جانانه تشویق کردند. دست تک تک آنها درد نکند و امیدوارم بتوانیم در هفته‌های آینده، حمایت‌شان را به خوبی جواب بدهیم.

خلیل‌زاده درخصوص  زمان رسیدن تراکتور به هارمونی و در حد یک مدعی ظاهر شدن، عنوان کرد:

امروز خوب بازی کردیم. نتیجه عادلانه مساوی یا برد تراکتور بود. به تیم خوب پرسپولیس تبریک می‌گویم و شانس هم جزئی از فوتبال است. امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم زیرا تراکتور تیم خیلی خوبی است. می‌توانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم و تراکتور واقعی را از هفته چهارم یا پنجم می‌بینید. نیاز به هماهنگی داریم اما بدشانس بودیم پیش از اینکه تیم ما جمع شود به 2 حریف خوب خوردیم. قطعا تراکتور در آینده خیلی بهتر از الان می‌شود.

وی درخصوص درگیری‌اش با وحید امیری در نیمه اول، گفت:

این در فوتبال پیش می‌آید. دعوایی نکردیم و سبک بازی من به این شکل است. چیز خاصی نبود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *