بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترکیب تراکتور و پرسپولیس برای تقابل حساس‌ لو رفت + جزئیات

ترکیب احتمالی پرسپولیس و تراکتور

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۸
پرسپولیس ؛ ترکیب احتمالی پرسپولیس و تراکتور مشخص شد

تیم‌ های تراکتور و پرسپولیس حساس‌ ترین دیدار هفته دوم بیست‌ و سومین دوره رقابت‌ های فوتبال لیگ برتر را در ورزشگاه سهند تبریز برگزار می‌ کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از سه‌شنبه ۲۴ مرداد با انجام ۲ دیدار آغاز می‌شود حساس‌ترین دیدار این هفته اما چهارشنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه سهند بین تیم‌های تراکتور و پرسپولیس برگزار می‌شود.

قضاوت این دیدار حساس به عهده امیر عرب براقی خواهد بود و محمدرضا منصوری، سعید قاسمی، او را در امر قضاوت کمک می‌کنند. تراکتور و پرسپولیس شروع متفاوتی در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر داشتند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق شدند با تک گل علی نعمتی در ورزشگاه آزادی آلومینیوم را مغلوب کنند و فصل را با برتری آغاز کنند. اما در مقابل شاگردان پاکو خمس در ورزشگاه نقش جهان در مقابل سپاهان قرار گرفتند و با نتیجه ۳ بر یک مغلوب نایب قهرمان فصل گذشته شدند و فصل را با شکست آغاز کردند.

در مقابل به نظر می‌رسد پاکو خمس برای این دیدار دست به تغییراتی در ترکیب اصلی تراکتور خواهد زد. حسین پورحمیدی که در فصل گذشته رقابت نزدیکی با علیرضا بیرانوند برای دریافت دست‌کش طلا داشت، با کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام به تراکتور بازگشت تا جایگزین محمدرضا اخباری کاپیتان فصل گذشته تی‌تی‌ها شود. پورحمیدی اما شروع جالبی در این فصل نداشت و در روزی که اشتباهات فاحشی داشت نتوانست، دروازه تراکتور را مقابل سپاهان بسته نگه‌دارد. به نظر می‌رسد خمس یک‌ فرصت دیگر به این دروازه‌بان در دیدار مقابل پرسپولیس خواهد داد و باید دید این دروازه‌بان جوان چه عملکردی مقابل پرسپولیس خواهد داشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، شهاب زاهدی.

ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی، مهدی شیری، مهدی حسینی، گوستاوواگین، ریکاردو آلوز، آلوارو خیمنز، امیرحسین حسین‌زاده و عارف رستمی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *