بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار جدی اسطوره پرسپولیس به مدیران سرخ ها + عکس

پایان رافت : پرسپولیس نیاز به جذب یک مهاجم گلزن دارد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۲
پایان رأفت پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

پایان رأفت پیشکسوت پرسپولیس گفت : پرسپولیس یک مهاجم تمام کننده نیاز دارد و باید بازیکنی شبیه به لوکادیا جذب کند تا در کنار شهاب زاهدی مشکلات نوک حمله تیم حل شود. 

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پایان رأفت پیشکسوت پرسپولیس در مورد دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اظهار داشت:

این بازی قابل پیش بینی بود که دیدار سختی است و دشواری‌های خودش را دارد. آلومینیوم تیم فیزیکی و قدرتمندی است که می‌تواند برای تیم‌های مدعی دردسر درست کند و مقابل پرسپولیس هم خوب عمل کرد و حتی می‌توانست امتیاز بگیرد ولی خب پرسپولیس باهوش بود و با استفاده از تجربه بازیکنانش توانست 3 امتیاز را بگیرد.

وی در مورد گل پرسپولیس هم گفت:

اینکه می‌گویند آفساید بود یا نه را کارشناسان باید نظر بدهند ولی هرچه بود میلیمتری بود و تشخیصش واقعاً سخت است. به هر حال هفته اول لیگ است و در طول فصل از این مسائل به نفع یا ضرر هرکسی پیش می‌آید و این همه جنجال و جو سازی نمی‌دانم برای چیست. این را هم بگویم که تا زمانی که VAR وارد نشود این مسائل همیشه وجود دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت:

تیم هنوز سرو شکل نگرفته و نشاط ندارد و نوعی کرختی در تیم می‌بینم که به خاطر شروع لیگ است ولی هرچه جلوتر برویم بدن بازیکنان آماده‌تر شده و تیم سرحال تر بازی می‌کند. تیم‌های یحیی گل‌محمدی اگر دقت کنید هرچه فصل جلوتر می‌رود بهتر عمل می‌کند و مهم‌ این است در بازی‌هایی که وضعیت خوب نیست هم بتوانی 3 امتیاز را بگیری که مقابل آلومینیوم این اتفاق رخ داد.

رافت در مورد نقل و انتقالات باشگاه هم گفت:

پرسپولیس سه مهاجم از دست داده و فقط یک مهاجم جذب کرده است. البته شهاب زاهدی بازیکن بسیار خوبی است و خوشحالم او به پرسپولیس آمده است و به نظر من او یکی از بهترین خریدهای نقل‌وانتقالاتی باشگاه بوده ولی خب یک نفر نمی‌تواند جای سه نفر را بگیرد. پرسپولیس یک مهاجم تمام کننده نیاز دارد و باید بازیکنی شبیه به لوکادیا جذب کند تا در کنار زاهدی مشکلات نوک حمله تیم حل شود. 

پایان رأفت پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *