بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک سنگین ستاره پرسپولیسی به تراکتور + سند

رضا اسدی بازیکن سپاهان و ستاره پیشین پرسپولیس : تنها باشگاهی که مذاکره کردم سپاهان بود ؛ یکسری از دوستان به من گفتند پیشنهاد به من دادند اما من پیشنهادی ندیدم

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰


رضا اسدی ، بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان و ستاره پیشین پرسپولیس گفت: تنها باشگاهی که مذاکره کردم سپاهان بود. یکسری از دوستان به من گفتند پیشنهاد به من دادند اما من پیشنهادی ندیدم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا اسدی بعد از پیروزی 3 بر یک مقابل تراکتور تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. در اولین بازی فصل استارت خیلی خوبی داشتیم، توانستیم برنده شویم مقابل تیم مدعی و قدرتمند تراکتور؛ از این برد خیلی خوشحالم.

وی در مورد اینکه بعد از گلزنی به تراکتور خوشحالی نکرد، گفت:

روزهای خوبی در تراکتور داشتم و بازی مقابل تراکتور برای من سخت است. در تراکتور زندگی کردم بخشی از وجودم هنوز در تبریز مانده است. مردم این شهر خیلی به من لطف داشتند اما من باید چهره فوتبالی‌ام را نشان می‌دادم که چه شرایطی بود و من مجبور بودم از این تیم جدا شوم اما برعکس این موضوع نشان داده شد. در فضای مجازی هم به من بی‌احترامی‌های زیادی شد. نمی‌خواهم در مورد شخص خاصی صحبت کنم.

ستاره پیشین پرسپولیس و بازیکن فعلی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:

در ایران با تنها باشگاهی که مذاکره کردم سپاهان بود. قصد داشتم در لیگ ایران بازی نکنم. شرایط اقتصادی مملکت‌مان اصلاً خوب نیست. من هم آینده‌ام را می‌بینم علاقه‌ای هم به حضور در لیگ برتر نداشتم اما تنها باشگاهی که به خودم جرأت دادم با آن صحبت کنم سپاهان بود. باشگاه بزرگ و حرفه‌ای است در آسیا هم حضور دارد اگر بخواهم نمایش خوبی داشته باشم باید در یک تیم خوب بازی کنم. یکسری از دوستان به من گفتند پیشنهاد به من دادند اما من پیشنهادی ندیدم. اگر پیشنهادی بوده و هست به مردم نشان دهید. من نمی‌خواهم پیشنهادی ببینم چون پیشنهادی نبوده است. تنها باشگاهی که من با آن صحبت کرده‌ام باشگاه سپاهان و حاج‌آقا ساکت بوده است که به من لطف کرد و با من صحبت کرد.

وی تأکید کرد:

اگر کسی فکر می‌کند به من پیشنهادی داده نشان بدهد تا مردم هم ببینند. من برای همه مردم کشورم احترام قائلم به همه آنها احترام می‌گذارم. اما یکسری بی‌اخلاقی ها را دوست ندارم من هم ورزشکارم و فرزند ایرانم. سعی می‌کنم همیشه در خدمت باشم چه در تیم ملی چه در شرایط باشگاهی. به قراردادم پایبندم و تمام تلاشم را برای موفقیت و سربلندی سپاهان انجام می‌دهم.

اسدی در مورد اینکه هم با خمز کار کردی و هم با مورایس، اظهار کرد:

دو مربی خوب، دو مربی درجه اول، یک نیم‌فصل در خدمت آقای خمز بودم قبل از آن هم با بردیف کار کردم او هم مربی بزرگی است. از او خیلی چیزها یاد گرفتم. کار کردن با مورایس هم فوق‌العاده است. امیدوارم در آینده فوتبالی خودم تلاشم را بکنم تا از ایشان یاد بگیرم. همانطور که دیدید شرایط بهتری در زمین داشتم و با اعتماد به نفس خوبی کار کردم و مربی در این شرایط خیلی به من کمک کرد.

وی در مورد بازگشتش به سپاهان و اصفهان گفت:

از 13 سالگی تا 20 سالگی در اصفهان بودم. به زبان شیرین اصفهانی کاملاً تسلط دارم. خیلی خوشحالم دوباره برگشته‌ام. در کوچه پس کوچه‌های اینها بزرگ شده‌ام. باشگاه سپاهان را خیلی از قبل دوست داشتم. خودم را به سپاهان مدیون می‌دانم در این باشگاه رشد کرده‌ام. یک زمانی هم من آنقدر خوب نبوده‌ام.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان عنوان کرد:

باشگاه به این بزرگی مثل سپاهان مثل یک نوجوان بالا می‌آید و رشد می‌کند. نمی‌تواند کنار این همه ستاره بازی کند، باید برود رشد کند، پیشرفت کند، بعد بیاید و کمک کند. زمان خوبی را برای بازگشت به سپاهان انتخاب کردم. خوشحالم، امیدوارم همه تلاشم را بکنم و هواداران هم کمک کنند و در کنار بازیکنان بتوانیم موفقیت را برای باشگاه بزرگ سپاهان رقم بزنیم.

اسدی در مورد اینکه فصل گذشته به سپاهان گل زد و در ابتدای این فصل هم به تراکتور گل زده است، اظهار داشت:

خیلی سخت است. سعی می‌کنم اول از همه در فوتبالم شرافت داشته باشم. در سپاهان بزرگ شده‌ام و نان و نمک این تیم را خورده‌ام ولی یک روزی هم در تراکتور بوده‌ام و از آن باشگاه حقوق می‌گرفتم و تمام تلاش و توانم را بگذارم. الان هم در خدمت باشگاه سپاهان هستم. تمام تلاشم را برای سربلندی پرچم این باشگاه می‌کنم.

وی در مورد اینکه بیشتر دوست دارد به عنوان مهاجم بازی کند یا هافبک دفاعی گفت:

من حتی در دفاع وسط هم بازی کرده‌ام اما آن موقع هم گل زیاد زده‌ام. گل زدن را دوست دارم، گل زدن را به یک شکلی دوست دارم. علاقه دارم که در فاز هجومی شرکت کنم. بازی در پست جلو را دوست دارم اما جایی به این ذهنیت رسیدم که فرقی نمی‌کند در چه پستی بازی کنی. مهم این است که تیم موفق باشد. هر چیزی که مربی برای من انتخاب می‌کند صلاحم را می‌خواهد و هر کاری که به نفع تیم است آن را انجام می‌دهم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *