بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک آتشین اسطوره پرسپولیس به مدیران سرخ + عکس

حمید درخشان : پرسپولیس باید خط حمله خود را با خرید مهاجم خارجی تقویت بکند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ | ۹:۰۹
حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس گفت : به نظر می‌رسد پرسپولیس باید خط حمله خود را با خرید مهاجم خارجی خوب تقویت کند چون اکثر مهاجمان داخلی همگی جذب تیم‌های دیگر شده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در مورد لیگ برتر بیست و سوم که از چهارشنبه آغاز می‌شود، اظهار داشت:

چیز زیادی در این لیگ تغییر نکرده است، فقط یکسری بازیکن بین تیم‌ها جابه‌جا شده‌اند و نمی‌‌توان انتظار تغییرات زیادی در لیگ داشت. یکسری بازیکن خارجی جدید هم خریداری شده‌اند که باید ببینیم چه کیفیتی دارند و چقدر می‌توانند به باشگاه‌شان با فوتبال ما کمک کنند. سایر بازیکنان را فصل گذشته دیده‌ایم و کیفیت و شرایط بازی‌شان را می‌دانیم.

وی افزود:

قطعاً بازیکنان خوبی در تیم‌های پایه باشگاه‌ها وجود دارند  اما مربی‌ها کمتر به آنها میدان خواهند داد و به ندرت از آنها استفاده می‌کنند و این بازیکنان رده‌های پایه شانس دیده‌ شدن‌شان کم است.

سرمربی پیشین پرسپولیس در مورد مدعیان قهرمانی در این فصل گفت:

همان چهار تیم بالای جدول را می‌توان مدعیان سنتی قهرمانی دانست. پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور؛ تیم‌های دیگر بعید است بتوانند به آنها نزدیک شوند. حتی گل‌گهر سیرجان که یک مربی یونانی آورده نمی‌تواند با این تیم‌ها رقابت کند چون مربیان خارجی برای شناخت لیگ ما نیاز به زمان دارند. در گذشته هم در استقلال و پرسپولیس مربیان خارجی آمدند اما سال اول نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند. پس در سال اول نمی‌توان از مربی خارجی انتظار عملکرد فوق‌العاده داشت.

درخشان در مورد وضعیت پرسپولیس در فصل آینده عنوان کرد:‌

 پرسپولیس وضعیتش خوب است تنها مشکل این تیم نداشتن مهاجم نوک است که باید در این بخش خود را تقویت کند. البته پرسپولیس در لیگ برتر به خاطر نداشتن مهاجم اذیت نمی‌شود ولی در مصاف با تیم‌های آسیایی قطعاً شرایط برای پرسپولیس سخت خواهد شد.

وی افزود:

اگرچه هنوز قرعه‌کشی لیگ قهرمانان انجام نشده و مشخص نیست پرسپولیس با چه تیم‌هایی هم‌گروه می‌شود  اما شما ببینید تیم‌های عربی چه بازیکنان و مهاجمانی و با چه با کیفیت‌‌هایی خریداری کرده‌اند. ستاره‌های بزرگ جهان فوتبال را جذب کرده‌اند. آنها به دنبال این هستند که به شرایط ایده‌آل و آن شکلی که دوست دارند، برسند.

سرمربی پیشین پرسپولیس ادامه داد:

پرسپولیس این فصل هم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است اما واقعیت آن است که قهرمانی لیگ برتر هواداران این تیم را راضی نمی‌کند. پرسپولیس باید به فکر قهرمانی در آسیا باشد. پرسپولیس 6 جام قهرمانی در این سال‌ها به دست آورده و هوادارانش از حالا قهرمانی آسیا را می‌خواهند.

درخشان افزود:

به نظر می‌رسد پرسپولیس باید خط حمله خود را با خرید مهاجم خارجی خوب تقویت کند. چون اکثر مهاجمان داخلی همگی جذب تیم‌های دیگر شده‌اند.

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *