بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حزباوی فرصت رویارویی با رونالدو را از دست داد

باخت السد برابر الشرطه و حذف از مسابقات باشگاه‌های عرب

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۷:۴۵
السد ؛ باخت السد برابر الشرطه و حذف از مسابقات باشگاه‌های عرب

مدافع ملی‌پوش ایرانی در مسابقات باشگاه‌های عرب تنها ۶ دقیقه در ۴ بازی فرصت خودنمایی یافت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

السد قطر پس از صعود از مرحله گروهی به عنوان تیم صدرنشین اما در مرحله یک چهارم نهایی، چهار گل از الشرطه عراق دریافت کرد تا رویای صعود به مرحله نیمه نهایی را بر باد شده ببیند. محمد امین حزباوی مدافع ایرانی که در سه دیدار قبلی تیمش فرصت حضور در میدان نیافته بود در دقیقه ۹۴ به جای بوعلام خوخی به میدان رفت تا تجربه‌ای هرچند به مدت ۶ دقیقه در این مسابقات در کارنامه خود داشته باشد.

حزباوی در همین مدت کوتاه دوباره توانایی‌های خود را نشان داد و در دقیقه ۱۰+۹۰ توانست توپ را از روی خط دروازه‌ی خالی از گلر السد بیرون بکشد و با ضربه سر توپ ناصر الجحوشی را راهی کرنر کند و الشرطه را از رسیدن به گل پنجم ناکام بگذارد.

الشرطه با این برد باید منتظر دیدار النصر عربستان و الرجا مراکش باشد و امیدوارند که النصر بازی را ببرد تا بتوانند برابر سادیو مانه و کریستیانو رونالدو در زمین حضور یابند، اتفاقی که می‌توانست برای السد و حزباوی بیفتد.

yektanet.com
السد پس از این باخت باید به خانه بازگردد و خود را برای مسابقات لیگ ستارگان آماده کند. یاران حزباوی در نخستین دیدار خود در لیگ داخلی به مصاف ام صلال خواهند رفت و الاهلی و الوکره دو حریف بعدی سفیدپوشان شهر‌دوحه خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *