بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونمایی از گزینه‌ های جانشینی وزیر ورزش + جزئیات

گزینه‌ های جانشینی حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۹
وزیر ورزش ؛ گزینه‌های جانشینی وزیر ورزش مشخص شدند

پس از فاش شدن استعفای حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به خاطر شرایط جسمانی به علت سانحه سقوط بالگرد، حالا خبرهایی در خصوص گزینه‌های جانشینی وی از سوی نزدیکان دولت به گوش می‌رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از فاش شدن استعفای حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به خاطر شرایط جسمانی به علت سانحه سقوط بالگرد، حالا خبرهایی در خصوص گزینه‌های جانشینی وی به گوش می‌رسد.

کیومرث هاشمی از جمله افرادی است که در روزهای اخیر نام او برای وزارت شنیده می شود. هاشمی حضور در چند انتخابات مهم مثل ریاست کمیته ملی المپیک را رد کرد تا شائبه تلاش برای رسیدن به صندلی وزارت ورزش، پیرامون او همیشه داغ باشد.

محمد عباسی دیگر چهره سیاسی مطرح برای تصدی صندلی وزارت ورزش است. بنابر گزارش دیده‌بان ایران او سابقه حضور در وزارت ورزش بین سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ را در کارنامه دارد و در حال حاضر معاونت وزیر کشور و ریاست سازمان امور اجتماعی را در اختیار دارد.

جعفر سمیعی ظفرقندی دیگر گزینه مطرح شده برای تصدی این وزارتخانه است. سمیعی که در حال حاضر مدیر حوزه ریاست گروه صنعتی ایران‌خودرو به شمار می‌رود و مدتی مدیریت حراست  وزارت ورزش و جوانان را بر عهده داشته است. او مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در فصل ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰  بود.

نفر آخر، مهدی علی‌نژاد است. او در زمان وزارت مسعود سلطانی‌فر به عنوان معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان مشغول به کار بود و برای مدتی، با سجادی همکاری داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *