بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آینده کیلیان امباپه چه می شود؟

نظرات رسانه های معتبر جهان در مورد آینده امباپه

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۶
امباپه ؛ نظرات رسانه های معتبر جهان در مورد آینده امباپه

آینده حرفه‌ای ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن، سوژه داغ رسانه‌های معتبر اروپایی شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کیلیان امباپه که اخیراً به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرد قراردادش را در پایان ماه ژوئن 2024 تمدید نخواهد کرد و قصد جدایی از این تیم در پایان فصل پیش‌رو را دارد، خشم مدیران این باشگاه و البته مالکان قطری این باشگاه فرانسوی را برانگیخته است.

آنها بر این باورند که این ستاره فرانسوی در صورت عدم تمدید قراردادش باید در همین تابستان پارک‌دوپرنس را ترک کند. امباپه اما قصد دارد فصل پایانی قراردادش را در PSG بماند و سپس تابستان آینده این تیم را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند و مقصد بعدی‌اش هم احتمالاً رئال مادرید خواهد بود.

مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم پس از اصرار امباپه بر ماندن در پاری‌سن‌ژرمن بدون تمدید قراردادش، به ترفند قدیمی خود روی آورده و او را از ترکیب تیم اصلی خود کنار گذاشته‌اند که بدین ترتیب امباپه در تور پیش‌فصل آسیایی همراه نخواهد داشت.

رسانه‌های معتبر اروپایی در ساعات گذشته آخرین اخبار در خصوص این ستاره فرانسوی منتشر کرده‌اند که در زیر مهمترین آنها را می‌خوانید:

روزنامه «پاریزین» فرانسه

* قیمت امباپه بین 160 تا 180 میلیون یورو تخمین زده می‌شود.

* اولویت کیلیان امباپه همچنان رئال مادرید است.

* باشگاه پاری‌سن‌‌ژرمن به اطلاع نزدیکان کیلیان رسانده که در صورت عدم تمدید قراردادش یا عدم موافقت با فروشش در این تابستان، فصل پیش‌رو یک بازی هم برای PSG انجام نخواهد داد.

* مدیران پاری‌سن‌ژرمن و وکلای کیلیان در حال مذاکره با یکدیگر برای یافتن راهی برای خروج این بازیکن هستند.

* ناصر الخلیفی با امباپه صحبت کرده و سعی کرده تا او برای ارزیابی پیشنهادهایی که این باشگاه در مورد او دریافت کرده، متقاعد کند.

* پاری‌سن‌ژرمن معتقد است که توپ حالا در زمین این بازیکن است تا نقطه پایانی برای این غائله بگذارد.

* پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد مذاکراتی توأم با احترام با امباپه داشته باشد تا راهی برای خروج این باریکن پیدا کنند.

روزنامه «تلگراف» انگلیس

* پاری‌سن‌ژرمن در چند روز آینده مذاکرات خود باشگاه‌هایی که نسبت به خدمت گرفتن امباپه علاقه‌مند هستند را آغاز خواهد کرد؛ از جمله باشگاه رئال مادرید.

فابریتزیو رومانو کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا

* کیلیان امباپه به طور منظم با سایر بازیکنان کنار گذاشته شده از ترکیب پاری‌سن‌ژرمن، تمرین می‌کند.

* پاری‌سن‌ژرمن هنوز هیچ تصمیمی در مورد ترکیب خود برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل پیش‌رو نگرفته است و در مورد کیلیان امباپه سریع تصمیم نخواهد گرفت.

روزنامه «اکیپ» فرانسه

* یک باشگاه عربستانی (گفته می‌شود باشگاه الهلال است) پیشنهادی شفاهی به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای امباپه ارائه کرده که رقم آن بیشتر از رقم انتقال 222 میلیون یورویی است که بر اساس آن نیمار از بارسلونا به PSG است.

* اولویت کیلیان امباپه، رئال مادرید است.

* در صورت مخالفت ستاره فرانسوی برای جدایی از پاری‌سن‌ژرمن، قصد مدیران پاری‌سن‌ژرمن برای فصل پیش‌ رو، نیمک‌نشینی او در تملام مسابقات خواهد بود.

روزنامه «آاِس» اسپانیا

* پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند باشگاه‌ها را به کورس جذب امباپه ترغیب کند اما آنها هم می‌دانند که این ستاره فرانسوی تنها به خاطر رئال مادرید حاضر خواهد شد این تیم را ترک کند.

رسانه «رلوو» اسپانیا

* لوئیس انریکه سرمربی جدید پاریسی‌ها از دستورات مالکان قطری PSG پیروی نخواهد کرد. اگر امباپه بماند و این مربی اسپانیایی معتقد باشد که او می‌تواند باعث بهبود سطح کیفی تیمش شود، کیلیان را بازی خواهد داد.

نشریه «تایمز» انگلیس

* پاری‌سن‌ژرمن هفته آینده مذاکرات با مشتریان امباپه را آغاز خواهد کرد. مدیران این باشگاه انتظار دریافت پیشنهادهایی رسمی از جانب باشگاه‌های عربستانی و چلسی برای این بازیکن را دارند.

* پاری‌سن‌ژرمن متقاعد شده که امباپه و رئال مادرید برای همکاری با یکدیگر از سال 2024 به توافق رسیده‌اند اما آنها می‌خواهند با وادار کردن پرافتخارترین باشگاه اروپا به پرداخت مبلغ حداقل 100 میلیون یورو برای این بازیکن، شرایط خود را به آنها تحمیل کنند.

* مدیران پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهند با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره شوند و امیدوار هستند که رئال مادرید پیشنهاد مورد نظر آنها برای جذب امباپه را ارائه دهند.

روزنامه «مارکا» اسپانیا

* با وجود علاقه باشگاه‌های لیگ برتری به جذب کیلیان، انتخاب این بال فرانسوی تنها رئال مادرید است.

امباپه از سال 2017 در عضویت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است و تاکنون در 260 بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفته و با 212 گل‌زده بهترین گلزن تاریخ این باشگاه فرانسوی به شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *