بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه آتشین اسطوره استقلال به مدیران آبی ها + جزئیات

مهدی سیدصالحی : استقلال تا امروز عملکرد قابل توجهی نداشته

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۹:۴۴
مهدی سیدصالحی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

مهدی سیدصالحی پیشکسوت استقلال گفت : علی خطیر تازه مسئولیت مدیرعاملی باشگاه استقلال را برعهده گرفته و باید دید او چه تدابیر و تمهیداتی را در نقل و انتقالات خواهد داشت تا نظرات کادر فنی را برآورده کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی سیدصالحی پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استقلال در فصل نقل‌و‌انتقالات موفق بوده است، اظهار داشت:

اتفاقات و حواشی که در هفته‌های اخیر برای استقلال رخ داده یک مقدار در سر و سامان گرفتن این تیم خلل ایجاد کرد، اما باید تا آخرین روز پیش فصل صبر کنیم و منتظر بمانیم که مدیریت باشگاه نفرات جدید را جذب کند. پس از پایان یارگیری می‌شود صحبت کرد که آیا استقلال توانسته در نقل و انتقالات موفق باشد یا خیر.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تیم فوتبال استقلال تا به امروز عملکرد قابل توجهی در پیش فصل نداشته، عنوان کرد:

علی خطیر تازه مسئولیت مدیرعاملی باشگاه استقلال را برعهده گرفته و باید دید او چه تدابیر و تمهیداتی را در نقل و انتقالات خواهد داشت تا نظرات کادر فنی را برآورده کند.

کارشناس فوتبال در مورد مشکلات مالی باشگاه استقلال تصریح کرد:

زمانی که به خطیر پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه استقلال را دادند به طور حتم می‌دانست که استقلال پول ندارد و باید فقط بدهی‌های قبلی را تسویه کند. قطعاً هر مدیری وارد استقلال می‌شود می‌داند ابتدا چالش مالی را پیش‌رو خودش دارد. اما به هر حال اگر مدیرعامل نتواند منابع مالی تامین کند به مشکل برخواهد خورد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه برای جذب بازیکنان باید بودجه کافی داشت، تأکید کرد:

قاعده و قانون این است که برای خرید بازیکن، باشگاه باید حتماً نقدینگی داشته باشد تا از عهده قرارداد بستن بربیاید. باشگاه در پروسه جذب بازیکن ابتدا باید قسط اول را در موقع امضای قرارداد پرداخت کند. در این دوره حساس باشگاه استقلال باید بداند چطور درآمدزایی کند تا بازیکنان جدید را جذب کند.

سیدصالحی درباره عدم هماهنگی بازیکنان استقلال برای آغاز مسابقات لیگ برتر بیان کرد:

تا آغاز رقابت‌ها زمان زیادی نمانده و هنوز نفرات مورد نظر نکونام جذب نشده‌اند و به طور حتم یک مقدار ناهماهنگی در بازی‌های ابتدایی، به استقلال ضربه می‌زند. چون تیم‌های مدعی اردوهای آماده‌سازی خوبی داشتند و مابقی هم تا حدودی در اجرای برنامه‌های آمادگی و جذب بازیکن‌شان خوب عمل کردند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:

باید باشگاه استقلال بتواند نفرات مورد نظر نکونام را جذب کند تا هر چه زودتر از این سردرگمی خارج شود. عملکرد خوب بستگی به جذب بازیکن، آمادگی بدنی و هماهنگی تیمی است.

مهدی سیدصالحی در پاسخ به این سوال که چه تیم‌های مدعی قهرمانی در مسابقات لیگ برتر خواهند بود، خاطرنشان کرد:

تا بازی‌های لیگ برتر شروع نشود و عملکرد همه تیم‌ها را نبینیم نمی‌توانیم بگوییم کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند. باید چند هفته از مسابقات بگذرد و سپس مشخص شود آیا تیمی شایستگی و شخصیت قهرمانی را دارد یا نه. اما هر ساله شاهد هستیم تیم‌هایی که تماشاگر زیادی دارند و در فصل نقل و انتقالات هم خوب کار کردند، مدعی خواهند بود. برخی اوقات هم تیمی در نقل و انتقالات آقای گل فصل قبل را جذب می‌کند، اما فصل بعد فقط یک گل برای تیم جدیدش می‌زند. بازیکنی نیز از تیم بزرگ به تیم کوچکتر می‌رود و موفقیتی را به دست نمی‌آورد. اسامی در نقل و انتقالات مهم نیستند، بلکه عملکرد بازیکنان در طول فصل مهم است که چطور بازی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *