بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله آتشین مدیر خبرساز استقلالی به خسرو حیدری + جزئیات

حجت کریمی : خسرو حیدری توهُم سرمربیگری استقلال را داشت

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۵
حجت کریمی درباره اوضاع تیم استقلال صحبت کرد

حجت کریمی مدیرعامل پیشین استقلال گفت : خسرو حیدری توَّهم سرمربیگری استقلال را هم داشت و حتی می‌گفت چطور فرهاد مجیدی بدون تجربه سرمربیگری در لیگ برتر توانسته سرمربی استقلال شود آن وقت چرا من نتوانم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سید حجت کریمی سرپرست پیشین مدیرعاملی باشگاه استقلال و رئیس قبلی هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره پیشنهاد به خدمت‌گیری امید ابراهیمی از سوی خسرو حیدری اظهار داشت:

باید قبل از هر چیز بگویم متاسفانه اگر افراد بهتری کنار دست ساپینتو حضور داشتند شاید استقلال فصل قبل یک جام می‌گرفت اما متاسفانه کادر فنی استقلال آنطور که باید و شاید برای لیگ برتر قبل قدرتمند بسته نشده بود.

وی افزود:

علاوه بر این در رابطه با صحبت خسرو حیدری باید بگویم پس از جدایی ساپینتو به من پیشنهاد داد برای فصل بعد چند بازیکن را به استقلال بیاورد و خودش با بازیکنان حرف بزند. فکر می‌کنم خسرو حیدری توَّهم سرمربیگری استقلال را هم داشت. چون حتی می‌گفت چطور فرهاد مجیدی بدون تجربه سرمربیگری در لیگ برتر توانسته سرمربی استقلال شود آن وقت چرا من نتوانم!

رئیس پیشین هیئت مدیره استقلال درباره موضوع بازگشت امید ابراهیمی به این تیم خاطرنشان کرد:

حیدری به من گفت امید ابراهیمی به ایران آمده و می‌خواهد او را دعوت کند تا در خانه‌اش با من دیدار داشته باشد. او اصرار داشت مرا به شام در منزلش دعوت کند تا با امید ابراهیمی صحبت کنیم در حالی که من چنین مدیری نیستم. حالا سکوت من در قبال این پیشنهاد عجیب را به نشناختن امید ابراهیمی تعبیر کرده، خودش می‌داند.

وی افزود:

از اول گفته بودم مادامی که سرمربی انتخاب نشود بازیکنی نمی‌آوریم. من از آن دسته مدیرانی نیستم که خودم تیم ببندم بعد سرمربی بالای سر آن بگذارم. آن روز از این حرف خسرو حیدری خیلی ناراحت شدم که چطور به خودش اجازه داد به من که مدیر باشگاه بودم چنین پیشنهادی بدهد.

وی ادامه داد:

اصلاً آن روز که به دفتر شخصی من آمده بود به سفارش معاون وزیر او را پذیرفتم. اصلاً قصد نداشتم با هیچ یک از اعضای قبلی کادر فنی دیدار کنم اما معاون وزیر شخصاً به من تلفن کرد و از من خواست که او را ببینم و به سفارش همان معاونت او را به دفترم راه دادم. حالا درباره من اینگونه حرف می‌زند.

کریمی تاکید کرد:

متاسفانه تریبون صدا و سیما این روزها به دست هر کسی می‌افتد تا هرچه دلش می‌خواهد بگوید! شکر خدا من در مدت کوتاهی که در باشگاه استقلال به عنوان سرپرست مدیر عاملی افتخار خدمت به استقلال را داشتم توانستم بزرگترین بدهی باشگاه را بپردازم و کاری کنم نکونام با استقلال قرارداد ببندد. اتفاقاتی هم در این مدت رخ داد که نخواستند من در استقلال باشم و دوست داشتند افراد خودشان را بیاورند که اصلاً مهم نیست.

کریمی گفت:

متاسفانه استقلال امروز شبیه گوشت قربانی شده که همه می‌خواهند از آن سهمی برای خودشان بردارند. یکی می‌خواهد به این تیم بازیکن بدهد، یکی می‌خواهد برایش اسپانسر بیاورد، یکی می‌رود از یک ایجنت پول قرض می‌کند، یکی دیگر می‌رود با وزارت خانه‌های دیگر لابی می‌کند، یکی دیگر التماس می‌کند تا دوباره برگردد! باعث ناراحتی و تاسف است که امروز استقلال به این روز افتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *