بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهارات خرید جدید مادریدی ها ؛ از بچگی رئالی بودم!

خوسلو : رئال مادرید تیم همیشگی من است و خوش شانس بودم که این پیراهن را پوشیدم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۸

خوسلو خرید جدید کهکشانی ها در خط حمله مدعی شد که از پیوستن به رئال مادرید خوشحال است و خوش شانس بوده که پیراهن این تیم را به تن کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خوسلو مهاجمی است که برای فراموش کردن 354 گل و 165 پاس گل کریم بنزما در 14 فصل، به رئال مادرید پیوسته است. این مهاجم 33 ساله که قبلاً عضو آکادمی باشگاه بوده فرصتی به دست آورده تا رویاهایش را محقق کند. او در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه رئال توضیح می‌دهد چه اندازه از حضور دوباره در جمع کهکشانی‌ها خوشحال است.

خوسلو گفت:

“من با خوشحالی زیاد برگشتم. چیزهای زیادی را به یاد دارم که در اینجا زندگی کردم. دیگران مثل همکارانم جدید هستند و من خیلی سریع با تیم هماهنگ می‌شوم.”

خوسلو در مورد مرحله جدید زندگی‌اش توضیح داد:

“از زندگی باید لذت برد. در مرحله‌ای از حرفه‌ام هستم که در آن از هر دقیقه، ثانیه و اتفاقی که می‌افتد لذت می‌برم. بعد از 12 سال در حال یک تجربه جدید در زندگی‌ام هستم.”

این مهاجم تایید می‌کند که او نسبت به بازیکنی که 12 سال پیش رئال را ترک کرده، خیلی فرق کرده است:

“از لحاظ شخصی و حرفه‌ای بسیار به بلوغ رسیده‌ام. متاهلم و بچه دارم و اکنون زندگی را طور دیگری می‌بینم. وقتی اینجا را ترک کردم، کودکی بودم که رویای اولین بازی با رئال مادرید را برآورده کرد. حالا یک بازیکن متفاوت هستم، با اتفاقات و تجربه بیشتری که به من اجازه بازگشت داده است.”

خوسلو اکنون با دنی کارواخال، ناچو و لوکاس واسکز هم تیمی است. او در آکادمی رئال مادرید با این بازیکنان خاطرات زیادی دارد:

“همه چیز با آن‌ها آسان‌تر است. ما از زمانی که تیم را ترک کردم رابطه خوبی را حفظ کردیم و در بسیاری از لحظات کنار یکدیگر بودیم؛ آن‌ها کسانی هستند که در اینجا همه چیز را برای من آسان می‌کنند. کارواخال برای من خاص است زیرا او بخشی از خانواده من است و من هر روز با او زندگی می‌کنم. قبل از این رابطه بسیار خوبی با او داشتم. ناچو همیشه کاپیتانم بوده و این احساس را به او منتقل کرده‌ام. بیرون از زمین همیشه به او گفته‌ام که او کاپیتانم در کاستیا بود. لوکاس گالیسیایی دیگر بازیکن مورد علاقه‌ام است. او پسری است که لحظات زیادی را در کنار هم بودیم.”

خوسلو به یاد می‌آورد که قبلاً با تیم اصلی به ایالات متحده آمریکا سفر کرده بود:

“خاطرات زیادی وجود دارد. به یاد دارم زمانی که با کاستیا قرارداد بستم، یک ماه بعد گفتند که باید با این تیم به تور بروم و برای من چیز جدیدی بود. این سفر حالا خاطرات زیادی را زنده می‌کند. این یک تجربه باورنکردنی است، مسابقات بسیار خوبی پیش رو داریم و دیدار مادرید از ایالات متحده برای مردم آنجا بسیار خوشحال کننده خواهد بود. مشتاقانه منتظر شروع آن هستم.”

خرید جدید رئال از همکاری با کارلو آنچلوتی خوشحال است:

“او به من می‌گوید که خودم باشم. کاری که در سال‌های اخیر انجام داده‌ام، همان چیزی است که من را به اینجا رسانده است. او از من خواسته که مانند یک مهاجم باتجربه در محوطه حریف بازی کنم. با تمرینات، نحوه بازی تیم و هم تیمی‌های جدیدم سازگار می‌شوم. رئال مادرید تیم همیشگی من است. همیشه طرفدار رئال بوده‌ام و به اندازه کافی خوش شانس بودم که با این پیراهن در سانتیاگو برنابئو اولین بازی خود را انجام دادم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *