بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله تند و تیز اسطوره استقلال به سازمان خصوصی‌ سازی + جزئیات

رضا رجبی : بی‌ تدبیری سازمان خصوصی‌ سازی دلیل شرایط امروز استقلال می باشد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۵
رضا رجبی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

رضا رجبی پیشکسوت استقلال گفت : از روزی که خصوصی سازی شروع شد وضعیت استقلال بدتر شد در حالی که قرار بود شرایط مالی باشگاه‌ها بهتر شود در خصوص پرداخت مطالبات استراماچونی خصوصی‌ سازی می‌گوید منابع وجود داشته، اما انجام نشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا رجبی پیشکسوت استقلال با بیان اینکه تیم فوتبال استقلال ساختار ندارد، اظهار داشت:

برای موفقیت یک تیم ورزشی ۴ پایه اساسی وجود دارد؛ اول ثبات و اقتدار مدیریت، دوم منابع مالی، سوم هواداران و چهارم نیروی انسانی درون تیم، که کادرفنی و بازیکنان هستند. بر همین اساس هم اکنون استقلال طبق این ۴ پایه اساسی که یک تیم فوتبال باید داشته باشد، ساختار ندارد. امیدوارم استقلال به خاطر عشقی که هوادارانش به این تیم دارند به سمت و سویی برود تا ساختار پیدا کند. اولین کسانی که قربانی نداشتن ساختار می‌شوند، مدیران عامل هستند.

وی با انتقاد از سازمان خصوصی‌ سازی گفت:

قربان‌زاده که حافظ مال مردم است و سهام را به هواداران فروخته، الان می‌گوید از سرنوشت ۷۰۰ میلیارد تومانی که در باشگاه هزینه شده خبر نداشته. با این پول می‌شد ۳-۴ سال به بهترین شکل برای حضور در مسابقات تیم بست. نظارت هم که وجود نداشته و به قول خودشان قرارداد‌های نجومی بسته شده است. امسال هم  ۷۰۰ میلیارد تومان بدهی معوقه وجود دارد. خیلی هم جالب است به غیر از خصوصی سازی همه محکوم هستند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد:

قربان‌زاده بعد از مدت‌ها اعلام می‌کند که با وزارت ورزش و جوانان تعاملی برقرار کرده و در بخش اقتصادی  از ۳۰ نفر رزومه گرفته است. آیا این تدبیر از همان ابتدا وجود نداشت؟ متولی اصلی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، وزارت ورزش است و سازمان خصوصی‌سازی به عنوان بنگاه اقتصادی آمده‌ تا به این مجموعه‌ها کمک کند، اما‌ کوچکترین تعاملی با هم نداشتند! در حالی که این تعاملات پیش از رخ دادن این همه اتفاقات و شکایت از سه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره هم می‌توانست انجام شود. به نظرم در اینخصوص کم کاری و اهمال درباره استقلال انجام شده است.

رجبی با اشاره به اینکه مشکلات استقلال به سازمان خصوصی سازی ارتباط دارد، افزود:

از روزی که خصوصی سازی شروع شد وضعیت استقلال بدتر شد در حالی که قرار بود شرایط مالی باشگاه‌ها بهتر شود. در خصوص پرداخت مطالبات استراماچونی خصوصی‌سازی می‌گوید منابع وجود داشته، اما انجام نشد. در صورتی که بی‌تدبیری سازمان خصوصی‌سازی بود که نظارت نکردند که هم اکنون حال و روز استقلال به این شرایط افتاده است.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه استقلال زمان زیادی را بابت تیم بستن از دست داده است، تاکید کرد:

موقع مناسب بستن شاکله اصلی یک تیم قبل از آغاز مسابقات و در زمان پیش فصل است و قول می‌دهم هر کاری هم از این بعد انجام بدهد در طول فصل پیش‌رو با مشکل فنی مواجه خواهد بود.

رجبی در پایان خاطرنشان کرد:

مدیران پیشین باشگاه استقلال به وسیله شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، هواداران را بر علیه عوامل باشگاه تحریک می‌کنند تا کسانی که برای باشگاه کاری انجام می‌دهند را مورد انتقاد قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *