بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های دیدنی خرید جدید اینتر از یوونتوس + فیلم

عملکرد کوادرادو خرید جدید اینتر از یوونتوس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۴


خوان کوادرادو با انتقالی غیرمنتظره، به اینتر پیوسته و تنها اعلام رسمی آن باقی مانده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که این روزها شایعات پیوستن روملو لوکاکو به یوونتوس تبدیل به خبر شماره یک رسانه‌های ایتالیا شده است، در انتقالی کاملا غیرمنتظره، کوادرادو بازیکن کلمبایی بیانکونری راهی تیم رقیب شد و با اینتر به تمامی توافقات لازم دست یافته است.

خبر شبانه جانلوکا دی مارزیو شوکه کننده و عجیب بود. اینتر با خوان کوادرادو به توافق رسیده و این بازیکن که قراردادی با یوونتوس ندارد، با انتقالی آزاد راهی تیم رقیب می‌شود تا به لیست بلندبالایی از بازیکنان مشترک دو تیم اضافه شود.

فابریزیو رومانو نیز با اعلام این خبر گفت که اینتر به نمایندگان بازیکن به توافق دست یافته است و کوادرادو در روزهای آینده لباس اینتر را بر تن می‌کند تا در سمت راست، جانشین رائول بلانوایی شود که راهی تورینو شده است.

این خبرنگار همچنین اعلام کرد که قرارداد کوادرادو با اینتر یک ساله است و تست‌های پزشکی نیز در ابتدای هفته آینده برگزار می‌شود تا این بازیکن به صورت رسمی، لباس آبی و مشکی افعی‌ها را بر تن کند.

این انتقال بی سر و صدا در شرایطی صورت گرفته که کوادرادو 35 ساله طی سال‌های اخیر و در تقابل‌هایش با اینتر، همواره پرحاشیه ظاهر شده و حتی در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، به دلیل درگیری با سمیر هندانوویچ، از زمین بازی اخراج شد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *