بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک سنگین اسطوره استقلال به حجت کریمی

صادق ورمزیار : انتخاب حجت کریمی برای سرپرستی استقلال اشتباه بود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۳
صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال گفت : حجت کریمی وقت استقلال را سر ماجرای علیرضا بیرانوند تلف کرد و این خودش اشتباه بزرگی بود و اشتباه بزرگتر او این بود که در حساس‌ ترین مقطع استعفا داد و رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت:

وضعیت استقلال تعریفی ندارد و همه این را می‌بینند. در حالیکه همه تیم‌های مدعی در حال تقویت هستند استقلال تاکنون منفعل عمل کرده است و مدیریت قبلی در این زمینه خیلی ضعیف کار کرد و مدیریت جدید هم به تازگی روی کار آمده و باید دید در زمینه جذب و حفظ بازیکنان چکار خواهد کرد.

وی افزود:

حجت کریمی وقت استقلال را سر ماجرای علیرضا بیرانوند تلف کرد و این خودش اشتباه بزرگی بود و اشتباه بزرگتر او این بود که در حساس‌ترین مقطع استعفا داد و رفت. این ضربه بزرگی به استقلال زد و برای همین باید در انتخاب مدیرانی که برای باشگاه انتخاب می‌شود دقت کافی صورت بگیرد و حجت کریمی به هیچ وجه انتخاب مناسبی برای مدیریت استقلال نبود. در حال حاضر هم فرصت زیادی برای مدیریت جدید وجود ندارد و با این شرایط کار سختی برای رسیدن به سایر رقبا وجود دارد. شما وضعیت نقل و انتقالات استقلال را با 2-3 تیم مدعی دیگر مقایسه کنید متوجه می‌شوید چقدر تفاوت وجود دارد.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت:

محمد محبی از استقلال جدا شده و قایدی هم با این شرایط خیلی بعید است بتوانند حفظش کنند و این یعنی استقلال  علاوه بر اینکه نتوانسته خودش را تقویت کند، نسبت به فصل قبل تضعیف هم شده است و بهترین نفراتش را از دست داده است. واقعاً جواد نکونام در وضعیت بدی به استقلال آمده و کار برای این تیم در فصل جدید خیلی سخت است.

ورمزیار در پایان اشاره کرد:

امیدوارم علی خطیر بتواند در مدت کوتاه باقی مانده استقلال را جمع و جور کند و از این وضعیت نجات دهد ولی بازهم می‌گویم کار خیلی دشواری است و فاصله استقلال با پرسپولیس، سپاهان و تراکتور خیلی زیاد است و حتی تیمی مثل گل گهر هم خریدهای خوبی انجام داده است. استقلال در چند پست نیاز به تقویت و خرید بازیکن دارد و باید دید چطور در این زمینه عمل خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *