بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عربستان در شوک ؛ بمب ها همه محرومند! + جزئیات

النصر ، الاتحاد و چند باشگاه عربستانی دیگر از خرید بازیکن محروم شدند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۲

فیفا ، النصر و الاتحاد که به تازگی بروزوویچ و بنزما را به خدمت گرفته اند را به همراه چند باشگاه عربستانی دیگر از خرید بازیکن جدید محروم کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاههای عربستانی با نقل و انتقالات گرانقیمت خود نقش عمده ای در مارکت تابستانی داشته اند. داستان با انتقال کریستیانو رونالدو به النصر در زمستان سال گذشته آغاز شد و در تابستان امسال به اوج خود رسید. با این وجود باشگاههای عربستانی در حال حاضر نمی توانند قرارداد ستاره های خود را ثبت کنند. الاتحاد عربستان با جذب کریم بنزما، انگولو کانته و ژوتا همه نگاهها را به سمت خود جلب کرده اما دیگر باشگاههای عربستانی هم بیکار نبودند و خریدهای بزرگی انجام داده اند؛ البته الاتحاد در حال حاضر نمی تواند قرارداد ستاره های خود را مثل چند باشگاه بزرگ دیگر عربستان ثبت کند چرا که بدهی های پرداخت نشده سنگینی دارند که باعث محرومیتشان شده است.

النصر عربستان که به تازگی مارسلو بروزوویچ را به خدمت گرفت هم با مشکل مشابهی مواجه است. این باشگاه به عدم پرداخت بخشی از رقم انتقال احمد موسی، مهاجم نیجریه ای، به باشگاه لسترسیتی محکوم است و به همین دلیل نمی تواند قرارداد ستاره های جدید خود را ثبت کند. النصر، الأهلي، الاتحاد، الشباب، التعاون، الرائد، الفتح،الوحده، الطائي ،الحزم 10 باشگاهی هستند که فیفا آنها را به خاطر مطالبات سنگین از ثبت قرارداد جدید محروم کرده است. این باشگاه ها تنها در صورتی که مطالبات خود را صفر کنند می توانند محرومیت خود را لغو کرده و به این مشکل بزرگ خاتمه دهند؛ در غیر این صورت باید منتظر دیپورت ستاره ها از عربستان باشیم که البته با توجه به وضعیت مالی باشگاههای این کشور بسیار بعید به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *