بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره پرسپولیس شاکی از مشکلات عجیب سرخپوشان + سند

حامد پاکدل در مصاحبه با برنامه شب های فوتبالی 16 اردیبهشت 1401 : پرسپولیس با این همه سابقه و قهرمانی مشکلات مالی و کمبود امکانات دارد ؛ قبل از پیوستن به پرسپولیس فکر می‌کردم اینجا همه چیز گل و بلبل است

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۹:۳۰


حامد پاکدل ، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه با برنامه شب های فوتبالی 16 اردیبهشت 1401 گفت: پرسپولیس با این همه سابقه و قهرمانی مشکلات مالی و کمبود امکانات دارد . قبل از پیوستن به پرسپولیس فکر می‌کردم اینجا همه چیز گل و بلبل است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حامد پاکدل ، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه با برنامه شب های فوتبالی 16 اردیبهشت 1401 گفت:

سال اولی است که من در پرسپولیس حضور دارم. با خودم می گفتم که باشگاه پرسپولیس که پرافتخارترین ایران و پرطرفدارترین تیم آسیا است و فکر می کردم که در اینجا همه چیز گل و بلبل است. می گویند که صدای ساز از دور خوش است. پرسپولیس با این همه سابقه و قهرمانی مشکلات مالی و کمبود امکانات دارد.

او افزود:

فوتبال ما هنوز امکانات اولیه را ندارد. من بازیکن که وقتی به این باشگاه بزرگ می آیم باید از لحاظ فکری آزاد باشم اما مشکلات مالی از یک طرف مشکلات امکانات از یک طرف.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *