بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عجیب ولی واقعی ؛ رئیس فدراسیون بی خبر است!

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم از موانع ورود VAR چیزی نمی داند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۸

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر حرف هایی زد که میتوان فهمید او هم از موانع ورود VAR خبر ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در لا به لای حرف های مهدی تاج که روز گذشته در مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ برتر زده شد نکات جالب و عجیبی بود که در هیاهوی قرعه کشی چندان مورد توجه قرار نگرفت. شاید مهمترین بخش صحبت های رئیس فدراسیون فوتبال آنجایی بود که گفت:

” مسئله داوری امسال تا اندازه زیادی حل خواهد شد و شخصا امیدوارم VAR امسال در لیگ برتر داشته باشیم. حتی اگر در اوایل لیگ اتفاق نمی افتد، در ادامه شاهد این تکنولوژی باشیم.”

مهدی تاج در اینجا تلویحا اشاره می کند که کمک داور ویدئویی اگر در فصل آینده هم به فوتبال ایران بیاید این اتفاق از ابتدای بازی ها رخ نخواهد داد. درواقع مثل همیشه هیچ تاریخ مشخص و موثقی برای این موضوع وجود ندارد. او همچنین می گوید:

“هرچند فدراسیون در تلاش است در شروع لیگ VAR را داشته باشیم. امیدوار بودم یک نفر بگوید موانع نیاوردن این سیستم چه چیزی است ولی ما با این مشکل مواجه هستیم. فدراسیون فوتبال با کمک فیفا در تلاش است تا این مسئله حل شود ولی هیچ مجموعه ای به دنبال رقم خوردن این اتفاق نیست؛ در حالی که یکی از ضرورت های لیگ برتر در فصل جدید داشتن VAR است.

جمله جالب و کلیدی حرفهای رئیس فدراسیون آنجاست که می گوید” یک نفر بگوید موانع نیاوردن این سیستم چه چیزی است؟ ما با این مشکل مواجه هستیم”  شاید عجیب باشد اما حتی تاج هم نمی داند چه چیزی مانع از این است که کمک داور ویدئویی وارد فوتبال ایران شود. واقعا موانع ورود VAR به فوتبال ایران چیست؟ اینطور که تاج می گوید موانع چیزهای متفاوتی نسبت به تحریم ها، زیرساخت های ورزشگاهها، آموزش داوران و حتی مسایل مالی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *