بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتظار شیرین پیشکسوت آبی ها برای کاپیتان استقلال

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال : منتظرم جام را در دست وریا غفوری ببینم

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۰
بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال : منتظرم جام را در دست وریا غفوری ببینم

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال با بیان اینکه شاگردان مجیدی با کمی دقت بیش تر می توانستند سپاهان را شکست دهند، مدعی شد که منتظرم جام را در دست وریا غفوری ببینم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیشکسوتان آبی پوشان می‌گوید که استقلال با بهره وری بیشتر از فرصت‌ها می‌توانست به پیروزی برسد.

بهتاش فریبا می گوید استقلال باید سخت گیری در خاصی در بازی های پیش رو داشته باشد تا در نهایت جام در دستان کاپیتان غفوری بالا برود. او همچنین در مورد بازی با شهرخودرو صحبت کرده و این دیدار را مسابقه دشوار برای آبی پوشان قلمداد کرده است.

ژستد می توانست گل دوم را به سپاهان بزند

قبل از بازی استقلال با سپاهان گفته بودم بازی یسیار سختی است و سپاهان را به چاقو دو لبه تشبیه کرده بودم که در لیگ قهرمانان آسیا خوب نتیجه نگرفته بود و هوادارانش خیلی ناراحت بودند، قصد داشتند با نمایش خوب در دیدار با استقلال دوباره هوادارانشان را امیدوار کنند. گفته بودیم که بازی قشنگی خواهیم دید زیرا هر دو تیم هجومی بازی می کنند و این می توانست شرایط را برای دیدن یک بازی خوب فراهم کند. بازی بسیار خوبی بود همه چیز در این بازی دیده شد؛ از شوت گرفته تا کار های ترکیبی، تغییر سیستم و چیزی که خیلی باعث شد سپاهان بازی را در شرایطی برگرداند میل به بردن این تیم بود و میل غالب شدن خیلی توانست به آن ها کمک کند. ما اگر یک مقدار دقت می کردیم روی حرکت ژستد می توانستیم به گل برسیم که مدافع حریف برگرداند‌.

یک امتیاز هم ارزشمند بود 

فکر می‌کنم یک مقدار در یک سوم دفاع حریف ما کمتر صاحب توپ شدیم و توپ گیری در موج دوم دچار اشکال بود ولی در هر صورت شما وقتی خارج از خانه بازی و خیلی هم تلاش می کنید، یک امتیاز آن هم مقابل تیمی مثل سپاهان ارزشمند است. ما پنج فینال دیگر داریم و باید بازی ها را سخت بگیریم و تمرکزمان روی بازی ها باشد، بازی هایی که آسان تر به نظر می‌رسد سخت‌تر است.

امیدواری شهرخودرو کار را سخت می‌کند

دیدار بعدی با شهر خودرو است و خوشبختانه هوادار هم می تواند بیاید. شهر خودرو یک مقدار امیدوار شده و امیدواری می‌تواند بازی را برای ما سخت کند، ما خیلی زود باید به شهر خودرو گل بزنیم، وقتی زود گل بزنیم شرایط روحی روانی آنها به هم میریزد و چون آنها به امتیاز و برد دارند حمله می کنند و ما می‌توانیم شرایط را برای گل زده بیشتر بکنیم. بازی های شهر خود را نگاه کردم یک تیم دونده و جنگنده ولی یک خط دفاعی آسیب پذیر دارد. فکر می‌کنم بازیکنان رونده ما مثل حسین زاده و خاقانی خیلی می توانند کمک کنند و البته ارسلان مطهری هم می تواند در این بازی تاثیرگذار باشد ما قطعاً باید سه امتیاز این دیدار را بگیریم و همین طور کم کم جلو برویم و منتظر این باشیم که شاید حریفمان امتیاز از دست بدهد و فاصله مان زیاد شود در هر صورت قهرمانی برای استقلال است و منتظر هستیم جام را در دستان وریا ببینیم.

مهدی پور متفاوت و خوب بازی کرد 

مهدی مهدی پور در همه بازی‌ها خوب کار می‌کند. ممکن است شما بخواهی خارج از مهارت های فردی ات بازی کنی ولی مهم این است کادرفنی چه وظایفی به بازیکن می دهد. هوادار نسبت به بازی های  گذشته از بازیکن انتظار دارد ولی یک موقع در یک بازی شرایط بازیکن فرق می‌کند، به دلیل اینکه وظایفی که کادر فنی محول می‌کند باید یک سبک دیگر بازی کند و در این بازی دیدیم مهدی پور بازی متفاوتی انجام داد و دلیلش درخواست کادرفنی بود. مهدی پور وظایفش را خوب انجام داد حتی زبیر هم خوب بود. تکلیف فوتبال روشن نیست برای همین هم جذاب و پر بیننده ترین است، آنطور که من دیدم همه بچه های ما تلاش مضاعفی برای کسب برد کردند.

تعداد مربیان استقلالی بیشتر هم خواهد شد

جالب این است شما در تیم های ملی از مربیان استقلالی کسی را نمی بینید. مهدی رحمتی، سیدعباسی، قلعه نویی، منصوریان و نکونام شاکله شان از استقلال تهران ساخته شد تعدادشان در لیگ خیلی زیاد است و سال بعد هم احتمالا بیشتر خواهد شد ولی همان طور که شما می بینید تیم های ملی ما در دست بچه های استقلال نیست. در بحث جوانان برای آقای نامجو مطلق صحبت شده که امیدواریم این اتفاق بیفتد. به نظر من نفراتی که برای استقلال هستند می توانند در تیم های ملی که انتخابی و زیر نظر فدراسیون  هم هست کار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *