بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک سنگین اسطوره استقلال به مدیرعامل آبی ها + جزئیات

یدالله اکبری : حجت کریمی برای مدیریت استقلال بی‌ تجربه بود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۵
یدالله اکبری پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

یدالله اکبری پیشکسوت استقلال گفت : این افرادی که به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌ شوند در شأن تیم بزرگ استقلال نیستند اگر تماشاگران نباشند دیگر استقلال معنی ندارد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یدالله اکبری پیشکسوت استقلال با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر دیگر تعصب و عرق به پیراهن در فوتبال ایران جایی ندارد، اظهار داشت:

در دهه‌های گذشته بازیکنان فوتبال آرزو داشتند در استقلال بازی کنند، اما در سال‌های اخیر دیگر پول حرف اول و آخر را می‌زند و همه دنبال بستن قرارداد‌های با مبلغ بیشتر هستند. در زمان ما تغییرات در تیم فوتبال استقلال کم بود و بازیکنان ۵-۶ سال در کنار هم بازی می‌کردند و کمتر از استقلال جدا می‌شدند. ولی هم اکنون به دلیل مسائل مالی، بازیکنان خیلی راحت از تیم جدا می‌شوند. باید مدیران باشگاه‌ها قرارداد‌های بلندمدت بازیکنان ببندند تا تیم کمتر دچار تغییرات شود و باشگاه بتواند در سال‌های بعد، از فروش بازیکنش به تیم‌های دیگر منافع مالی بیشتری به دست آورد.

وی در مورد اینکه باید بازیکنان جدید برای پوشش نقاط ضعف استقلال جذب شوند، عنوان کرد:

هم اکنون نیز استقلال مهره‌های خوبی دارد و چیزی برای قهرمانی کم ندارد به شرط اینکه تیم سال قبل خودش را حفظ کند، اما می‌بینیم که تعداد زیادی از بازیکنان جدا شده‌اند. ضمناً برای تقویت تیم باید یک دفاع وسط، هافبک بازی‌ساز و یک فوروارد تمام کننده جذب کنند.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه مدیریت باید مانع ورود حاشیه به مجموعه‌اش شود، تصریح کرد:

با توجه به شرایط خیلی سختی که در تیم‌های بزرگ مانند استقلال وجود دارد، اگر مدیریت هم تجربه لازم و کافی را نداشته باشد شرایط سخت‌تر هم می‌شود و تیم لطمه می‌بیند. سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در حفظ و جذب بازیکنان ضعیف عمل کرد. وقتی به دروازه‌بان رقیب پیشنهاد ۹۰ میلیارد تومانی می‌دهد و برای تیم حاشیه درست می‌کند مشخص بود که تجربه لازم نداشته و تیم را وارد بحران کرد.

پیشکسوت فوتبال در خصوص اینکه باید همه دوستداران استقلال از این تیم حمایت کنند، تاکید کرد:

جواد نکونام به عنوان بازیکن سال‌ها تجربیات ارزشمندی در تیم ملی و لالیگا به دست آورده و می‌تواند تیم بزرگ استقلال را مدیریت کند. ولی مهمترین مسئله در موفقیت، حمایت مسئولان و مدیران از تیم است. همان حمایتی که از فرهاد مجیدی شد تا استقلال بعد از مدت‌ها قهرمانی لیگ برتر را کسب کند، امسال هم از نکونام حمایت شود تا استقلال باز هم قهرمانی را به دست آورد. نقش مدیریت در هدایت تیم به سمت قهرمانی خیلی مهم است. از طرفی تمامی پیشکسوتان نیز باید همه جانبه از تیم‌شان حمایت کنند. هم اکنون شرایط پرسپولیس بهتر از استقلال است، چون تمام تیم و پیشکسوتانشان یک دل هستند و بزرگ‌تر‌ها از تیم‌شان حمایت می‌کنند.

اکبری درباره کتک زدن هواداران توسط لیدر‌های باشگاه استقلال بیان کرد:

حمله لیدر‌ها به سمت تماشاگران در نخستین تمرین استقلال اتفاق خیلی ناگواری بود، نباید مدیریت باشگاه اجازه می‌داد چنین اتفاقات تلخی رخ دهد. از دیدن آن صحنه‌ها خیلی تعجب کردم و ناراحت شدم. بروز این اتفاقات فقط باعث تأسف است که چطور لیدر به خودش چنین اجازه‌ای می‌دهد که تماشاگران را کتک بزند. مدیری که به لیدر‌ها دستور می‌دهد تا مخالفانش را اینگونه ساکت کند، باید هم مدیر و هم لیدرها محاکمه شوند.

کارشناس فوتبال در پایان خاطرنشان کرد:

نباید چنین مدیران و لیدر‌هایی در کنار استقلال قرار بگیرند. تیمی که باید حرف اول را در فوتبال آسیا بزند با سوءمدیریت هر روز یک حاشیه دارد. این افرادی که به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌شوند در شأن تیم بزرگ استقلال نیستند. اگر تماشاگران نباشند دیگر استقلال معنی ندارد؛ صاحب اول و آخر این باشگاه هواداران و پیشکسوتان هستند. معنی ندارد که استقلال برای فرد خاصی باشد و باید اداره این باشگاه را به مردم بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *