بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره استقلال برای شاه ماهی آبی ها + عکس

پرویز برومند: رفتار هواداران با حسین حسینی بعید بود او می‌ تواند برگردد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۰
پرویز برومند پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

پرویز برومند پیشکسوت استقلال گفت : نباید فراموش کنیم چه روزهای خوشی با حسینی داشتیم و با ریکاوری خوب می‌توان حسینی را برگرداند و با انگیزه مناسب به روزهای ایده‌آل بازمی‌گردد تا هواداران لذتش را ببرند. این روز دور نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرویز برومند پیشکسوت استقلال درباره بحث حضور علیرضا بیرانوند در تیم فوتبال استقلال و کنار گذاشتن سید حسین حسینی اظهار داشت:

کمی گلایه دارم و ناراحت هستم که چرا این روزها بی‌معرفت، بی انصاف و فراموش‌ کار شده‌ایم. این رفتار از هواداران استقلال بعید بود. حسینی همان گلری است که برای استقلال عمر و جوانی‌اش را گذاشت. فراموش نکنیم حسینی پیش از جام جهانی قطر عملکردی داشت که در جام جهانی قطر بازی کرد. او در زمان فرهاد مجیدی کمترین گل خورده را ثبت کرد و با همین آمادگی استقلال را در فصلی که گذشت به فینال جام حذفی رساند.

وی افزود:

استقلال آشیانه عقاب‌هاست و همیشه شاهد بهترین دروازه‌بان‌ها در این تیم بوده‌ایم اما مدیریت کردن گلرها ضعیف بوده است. ما بهترین دروازه‌بان‌ها را در استقلال داشتیم ولی شاهد کوچ آنها بودیم. نباید از حق بگذریم که حسینی یکی از ارزش‌های استقلال است و کمی من را یاد دوران بازی کردنم در استقلال می‌اندازد. در سال‌های گذشته، مدیریت و مربی دروازه‌بان‌های استقلال باید به لحاظ روحی – روانی روی حسینی و دیگر گلرها کار می‌کردند.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد:

مدیران و مربی دروازه‌بان‌های استقلال باید به لحاظ روحی – روانی روی حسینی کار می‌کردند نه اینکه صحبت از ارزش‌ها کرده و زمانی که نوبت به حمایت برسد به سادگی از کنارش عبور کنند. حسینی دو بازی به لحاظ روحی – روانی تمرکز پایینی داشت اما نباید چنین تاخت و تازی از سوی هواداران فهیم استقلال به او می‌شد. ما باید ارزش‌های تیمی‌مان را پاس بداریم و نباید فراموش کنیم چه روزهای خوشی با حسینی داشتیم. با ریکاوری خوب می‌توان حسینی را برگرداند و با انگیزه مناسب به روزهای ایده‌آل بازمی‌گردد تا هواداران لذتش را ببرند. این روز دور نیست.

پرویز برومند پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *