بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری عجیب کاپیتان سرخپوشان ؛ بار اضافه بودم!

فرانچسکو توتی : هیچ اعتباری در رم نداشتم و احساس کردم یک بار اضافی هستم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ | ۰:۵۰

فرانچسکو توتی کاپیتان سابق رم درباره خداحافظی خود از این باشگاه مدعی شد که حس کرده بار اضافی است و تصمیم به ترک این تیم گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با وجود این که مدت زیادی از خداحافظی فرانچسکو توتی می گذرد اما هواداران آ.اس.رم همچنان با حسرت در این مورد صحبت می کنند. گذر زمان نیز از اهمیت این موضوع نکاسته است؛ موضوعی که خود توتی هم هنوز آن را کاملا هضم نکرده است. توتی آخرین بار روز 7 خرداد سال 1396 در بازی با جنوا برای رم به میدان رفت و در پایان این دیدار با چشمانی اشکبار یک خداحافظی احساسی با هواداران جالوروسی داشت. او دو سال بعد دومین جدایی را از رم تجربه کرد و این بار به عنوان مدیر به دلیل اختلاف با جیمز پالوتا، مالک وقت باشگاه مجبور به ترک رم شد. شاید جدایی دوم پرحاشیه تر باشد اما توتی و رسانه ها بیشتر علاقه به صحبت در مورد جدایی اول دارند؛ اتفاقی که اسطوره رم در حاشیه جشن 20 سالگی اسکای اسپورت بازهم در مورد آن صحبت کرد.

فرانچسکو توتی در مورد روزی که خداحافظی خود را رسما اعلام کرد گفت:

“کار آسانی نبود و ماه ها در موردش فکر کرده بودم. هیچ اعتباری در تیم نداشتم و بخشی از پروژه تیم به حساب نمی آمدم. در آن مقطع احساس کردم که یک بار اضافی هستم. لحظات سختی بود اما من همواره این آمادگی را داشتم که در صورت بروز مشکل مداخله کنم. با فکر زیاد این تصمیم را گرفتم و تاکید می کنم که حاضر بودم بمیرم و در آن کنفرانس مطبوعاتی حضور نداشته باشم. هرگز فکر نمی کردم این گونه با تصمیم خودم رم را که مثل خانواده ام بود ترک کنم.”

اسطوره رم تاکید کرد که هنوز نتوانسته به طور کامل با خداحفاظی از فوتبال کنار بیاید:

“هیچ کس نمی تواند ادعا کند که برای لحظه خداحافظی آماده است. به هر حال یک نقطه شروع و یک نقطه پایان وجود دارد ولی وقتی به خاطرات نگاه می کنید دلتان می خواهد به عقب برگردید و بازی کنید. هواداران مهمترین انگیزه من بودند. آنها به من کمک کردند و با حمایت های خود باعث شدند احساس کنم که با بقیه متفاوتم. آنها به من قدرت می بخشیدند. بعد از فوتبال هنوز چیزی پیدا نکرده ام که حالم را خوب کند امیدوارم بتوانم این کار را انجام دهم!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *