بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بمب نقل و انتقالات لیگ برتر منفجر شد؟ + عکس

میسون مونت با انتشار یک ویدئو خبر جدایی از چلسی را تایید کرد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ | ۰:۴۵

میسون مونت ستاره انگلیسی چلسی با انتشار یک ویدئو از هواداران این باشگاه خداحافظی کرد تا به احتمال فراوان به منچستریونایتد بپیوندد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درحالی‌که همه منتظر اعلام رسمی انتقال میسون مونت، ستاره خط حمله چلسی، به منچستریونایتد هستند، این بازیکن با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی با هواداران تیم آبی‌پوش لندنی خداحافظی نموده و سعی کرد آن‌ها را کمی آرام کند.

گفته می‌شود دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد برای انتقال مونت با رقم 60 میلیون پوند به توافق دست یافته‌اند. این بازیکن امروز تست‌های پزشکی شیاطین سرخ را نیز پشت سر گذاشت و به‌زودی خبر رسمی انتقالش به اولدترافورد اعلام خواهد شد.

میسون مونت با انتشار ویدئویی در اینستاگرام جدایی خود را تأیید و در چند جمله سعی کرد دلیل تصمیم خود را برای هواداران چلسی توضیح دهد. او صحبت‌های خود را این‌گونه شروع کرد:

«هواداران چلسی سلام… با توجه به گمانه‌زنی‌هایی که در این 6 ماه اخیر وجود داشت، شاید جدایی من برای شما تعجب‌آور نباشد. اما این باعث نمی‌شود که به‌راحتی بتوانم به شما بگویم که تصمیم به ترک چلسی گرفته‌ام.»

او در مورد تصمیمش برای خداحافظی ویدیویی با هواداران چلسی گفت:

«احساس می‌کنم که لیاقت شما بیشتر از یک متن خداحافظی مکتوب بود. به همین خاطر می‌خواستم مستقیماً به شما بگویم که چقدر بابت حمایت‌هایتان در این مدت ممنونم.»

هواداران چلسی خیلی از جدایی مونت راضی نیستند. ساعتی پیش اعلام شد که حساب رسمی این بازیکن در توئیتر به‌دلیل گزارش تخلف مکرر هواداران عصبانی چلسی بسته شده است. مونت خطاب به این هواداران گفت: «می‌دانم که برخی از هواداران از تصمیم من ناراحت هستند؛ ولی باید بدانید که این بهترین تصمیم برای این مقطع از دوران حرفه‌ای است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *