بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری جالب گرت بیل از رفتار عجیب رونالدو

گرت بیل : بعضی اوقات بازی را برده بودیم اما چون رونالدو گل نزده بود، عصبانی می‌شد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۱
رونالدو ؛ بیل : بعضی اوقات بازی را برده بودیم اما چون گل نزده بود، عصبانی می‌شد

ستاره ولزی پیشین رئال مادرید درباره هم‌تیمی سابقش در این تیم اظهارنظری انجام داد که شاید برای او خوشایند نباشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مثلث معروف BBC رئال مادرید متشکل از کریستیانو رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما یکی از معروف‌ترین خطوط حمله فوتبال اروپا و جهان در حدفاصل سال‌های 2013 تا 2018 بود، اما رابطه شخصی میان این سه نفر هرگز به اندازه هماهنگی و کیفیت همکاری تاکتیکی‌شان جالب نبود.

خصوصیات اخلاقی هر کدام از این بازیکنان باعث شده بود که میان آنها هرگز رابطه‌‌ای صمیمی نظیر آنچه در مثلث MSN بارسلونا میان لیونل مسی، نیمار و لوئیس سوارس وجود داشت، شکل نگیرد.

انزواطلبی بیل و بی‌میلی او برای ارتباط برقرار کردن با هم‌تیمی‌هایی که اغلب‌شان به زبانی غیر از انگلیسی صحبت می‌‌کردند یکی از دلایل اصلی نبود رابطه صمیمانه میان وی با رونالدو و بنزما بود. ستاره ولزی اما می‌گوید خود رونالدو هم خصوصیات اخلاقی داشته است که او را برای برقراری ارتباط با ستاره پرتغالی بی‌انگیزه می‌کرد.

بیل 33 ساله که سال گذشته در تیم لس‌آنجلس گلکسی به دوران بازیگری‌اش پایان داد، در گفت‌و‌گویی تصویری با یکی فعالان فضای مجازی درباره خاطراتش از بازی در کنار رونالدو گفت:

او در حالت عادی آدم خوبی بود، اما خُب گاهی اوقات هم پیش می‌آمد که مثلاً حتی اگر تیم‌مان 5 بر صفر بازی را برده و او گل نزده بود، عصبانی می‌شد و وقتی به رختکن می‌آمد طوری کفش‌‌هایش به یک گوشه پرتاب می‌کرد که انگار عصبانی است.

بیل که شیفته رشته گلف است برای تشریح بهتر ارتباطش با رونالدو، آن را به بازی گلف تشبیه کرد و افزود:

شرایط رونالدو مثل این بود که شما به‌عنوان یکی از اعضای تیم در مسابقات رایدرکاپ شرکت کنید، اما به خاطر اینکه نتوانسته‌اید امتیاز بگیرید عصبانی شوید و از پیروزی تیم خوشحال نباشید. با این حال، رونالدو در کل آدم خوبی است و ما هرگز با یکدیگر مشکلی نداشتیم. او بعد از توپ‌های طلایی که در زمان حضورش در رئال مادرید می‌برد از تمام بازیکنان تیم به خاطر کمک کردن به او برای کسب آن جوایز تشکر می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *