بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وعده 55 میلیاردی مجلس به فدراسیون فوتبال چه زمانی محقق می شود؟

فدراسیون فوتبال منتظر پرداخت کمک 55 میلیارد تومانی مجلس شورای اسلامی برای آماده سازی تیم ملی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۰
فدراسیون فوتبال در انتظار کمک مجلس

فدراسیون فوتبال در انتظار ابلاغیه واریز 55 میلیارد تومان مصوب مجلس شورای اسلامی است تا صرف آماده سازی تیم ملی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فدراسیون فوتبال در انتظار ابلاغیه واریز 55 میلیارد تومان مصوب مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش پارس فوتبال و به نقل از فارس، در شرایطی که طبق اعلام میرشاد ماجدی فدراسیون فوتبال برای آماده سازی تیم ملی نیاز به بودجه حدود ۱۷۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان دارد، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی ۲ شب قبل در برنامه گفت و گوی ویژه خبری اظهار داشت طبق مصوبه مجلس از محل سازمان هدفمندی یارانه ها قرار است ۵۵ میلیارد تومان به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شود تا پس از ابلاغ این سازمان به وزارت ورزش در اختیار فدراسیون فوتبال قرار بگیرد.

البته طبق پیگیری‌های خبرنگار فارس تاکنون این ابلاغیه از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی به وزارت ورزش ارسال نشده است. ظاهراً هر زمان این اقدام انجام شود، رونوشت ابلاغیه در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می‌گیرد تا مدیران این مجموعه برای دریافت پول پیگیری‌های لازم را از طریق وزارت ورزش انجام بدهند.

هرچند به نظر می‌رسد پس از صدور این ابلاغیه برای وزارت ورزش این مبلغ تا زمان اعزام تیم ملی به جام جهانی در قالب یک یا چند قسط در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می‌گیرد تا در راه برگزاری اردوها و دیدارهای دوستانه تیم ملی هزینه کند.

در واقع دریافت این پول بستگی به زمان صدور ابلاغیه از طرف سازمان مدیریت و برنامه دارد و هر زمان این ابلاغیه صادر شود، مدیران فدراسیون هم برای دریافت و هزینه پول، برنامه ریزی های لازم را انجام خواهند داد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *