بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر خوش کمیته داوران ؛ یک قدم تا VAR !

علی خسروی : فدراسیون با یکی از شرکت ها برای حضور VAR به توافق رسیده است

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۸

علی خسروی عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال خبر توافق با یکی از شرکت ها برای حضور سیستم کمک داور ویدئویی در ایران را اعلام کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی خسروی در گفت‌وگوی تاز هخود در واکنش به اظهارات مهیار عسگریان، سرپرست شرکت تجهیز و توسعه امکان ورزشی که اعلام کرد به دلیل تحریم امکان کار کردن با شرکت‌های خارجی برای استفاده از VAR وجود ندارد، گفت:

این مشکل باید حل شود و نباید به خاطر تحریم همه چیز را عقب بیندازیم. در فوتبال تحریم نیستیم و داوران در جام ملت‌های آسیا یا دیگر تورنمنت‌ها قضاوت می‌کنند. شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، دل مردم را با این صحبت‌ها خالی نکند. بهتر است کمک کنید و دل مردم را خالی نکنید.

علی خسروی افزود:

فدراسیون فوتبال با یکی از شرکت‌ها برای حضور سیستم VAR به توافق رسیده است. به جای اینکه با مهدی تاج و خداداد افشاریان جلسه بگذارید و کمک کنید، صحبت از تحریم می‌کنید؟ ورزش را نمی‌توان تحریم کرد. اگر ورزش تحریم باشد همه سمت اعتیاد می‌روند. بهتر است همه چیز را گردن تحریم نیندازیم. اگر بحث استفاده از شرکت‌های داخلی است، باید تقویت شوند. صنعت ایرانی در سال‌های اخیر پیشرفت کرده و استفاده از 4 دوربین، هدست و … کار سختی نیست. اگر دل بسوزد، کارها انجام می‌شود.

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص زمان آغاز گرفتن تست‌ها از داوران برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس گفت:
اواخر تیر یا اوایل مرداد ماه تست‌ها گرفته می‌شود. همه چیز بستگی به هماهنگی‌ها دارد. طبق گفته خداداد افشاریان، 80 داور در لیگ برتر و 5 داور از لیگ دسته اول حضور خواهند داشت. داورانی که به سن بازنشستگی رسیده‌اند طبق قانون نمی‌توانند در کلاس‌های داوری شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *