بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وعده شگفت انگیز رئال به امباپه ؛ پول پارو کن!

پیشنهاد پاداش 130 میلیون یورویی رئال مادرید به امباپه

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۲

رئال مادرید به امباپه وعده داده که اگر این بازیکن بصورت آزاد به جمع کهکشانی ها ملحق شود ، این تیم مادریدی 130 میلیون یورو پاداش خواهدداد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امباپه با مطرح کردن تصمیمش برای عدم تمدید قرارداد و جدایی‌اش از پی اس جی در تابستان سال آینده بار دیگر به بازیکن جنجالی پنجره نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شد. در حالی که بسیاری از پیوستن او به رئال مادرید در تابستان گذشته مطمئن بودند، او تصمیم گرفت قراردادش را با این باشگاه تمدید کند و شوک بزرگی به مدیران رئال وارد کرد.

اما به نظر می‌رسید که این بازیکن چندان از این تصمیم راضی نیست و حالا قصد ندارد بند تمدید یک ساله‌اش را فعال کند. این موضوع باعث عصبانیت مدیران پاری سن ژرمن و هشدار به او مبنی بر جدایی در همین تابستان شده است.

این در حالی است که رئال مادرید احتمالا در این تابستان اقدامی برای جذب او انجام نخواهد داد و اتلتیک تاکید دارد که رئال به این ستاره فرانسوی وعده داده در صورتی که تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد راهی سانتیاگو برنابئو شود، مبلغ 130 میلیون یورو به عنوان پاداش امضای قرارداد دریافت خواهد کرد. 

این مبلغ قابل توجهی است که ممکن است توجه امباپه و مادرش به عنوان مدیر برنامه او را تغییر دهد و این بازیکن را برای فصل آینده هم در پاریس حفظ کند. هرچند فشار مدیران پی اس جی ممکن است کار را برای آنها سخت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *