بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شماره تاریخ ساز رئال تا اطلاع ثانوی به بایگانی رفت!

رئال مادرید پیراهن شماره 9 را برای کیلیان امباپه رزرو کرده است

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ | ۱۷:۴۲

به نظر می رسد باشگاه رئال مادرید به جذب کیلیان امباپه امیدوار است و پیراهن شماره 9 که قبلاً بر تن بنزما بود را برای او نگه داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدت زیادی است که گفته می‌شود کاپیتان فرانسه به رئال مادرید خواهد رفت. پاری‌سن‌ژرمن در تابستان قبلی پیشنهاد جدی رئال برای خرید او را رد کرد اما ممکن است امسال وضعیت فرق کند.

رئال مادرید این تابستان دست روی دست نخواهد گذاشت و بک پیشنهاد دیگر که احتمالا بالای 200 میلیون یورو خواهد بود، برای خرید ستاره پی‌اس‌جی به این باشگاه خواهد داد.

شبکه ESPN گزارش کرده، امباپه مشتاق است همین تابستان به رئال مادرید برود؛ ضمن اینکه قرارداد او در تابستان آینده تمام می‌شود و به همین دلیل، باشگاه فرانسوی زیر فشار است تا امباپه را همین تابستان بفروشد.

اکنون مشخص شده رئال مادرید بعد از جدایی کریم بنزما، پیراهن شماره 9 خود را به هیچ بازیکنی نخواهد داد و آن را خالی نگه می‌دارد تا امباپه سرانجام به سانتیاگو برنابئو برود و آن را بپوشد.

رئال قبلا خوسلو را هم خریده اما به این مهاجم پیراهن شماره 14 را داده است و شماره 9 را نگه داشته تا وقتی مثلث خطرناک وینیسیوس، امباپه، رودریگو را ساخت، آن را به مهاجم فرانسوی بدهد. در هر حال، مدیران رئالی قصد ندارند یک ماجرای کشدار پیرامون امباپه به وجود بیاورند که کل تابستان طول بکشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *