بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری حمید مطهری درباره شرایط پرسپولیس مقابل پیکان پس از اخراج امید عالیشاه + سند

حمید مطهری : اخراج امید عالیشاه روند بازی پرسپولیس مقابل پیکان را تغییر داد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۷:۳۰


حمید مطهری دستیار اول یحیی گل محمدی پس از پیروزی مقابل پیکان مدعی شد که اخراج امید عالیشاه روند بازی پرسپولیس را در این دیدار تغییر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مربی پرسپولیس درباره روند تاکتیکی تیمش مقابل پیکان توضیح داد.

پرسپولیس امشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر صفر پیکان را شکست داد. حمید مطهری، مربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد:

بازی فوق‌العاده پویایی بود. در ۳۲ دقیقه اول قبل از اخراج امید عالیشاه یک فوتبال رو به جلو، استفاده از نیم‌فضاها و کارهای ترکیبی از کناره‌ها به نمایش گذاشتیم و از همین طریق به گل رسیدیم.

او افزود:

دفاع خوب و فشرده تیم پیکان که قبل از بازی هم به آن اشاره کردم، جزو خصوصیات خوب این تیم است. ما این خصوصیت را شکستیم و به آن‌ها ضربه زدیم. فوتبال شادابی به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه آن اتفاق در دقیقه ۳۲ افتاد و روند کاری ما را تغییر داد. بازیکنان فوق‌العاده در کارهای دفاعی ظاهر شدند. ما آرایش تیممان را باتوجه به فرم بازی پیکان و اضافه کردن نفرات بلند قامت، تغییر دادیم.

مربی پرسپولیس تهران در پایان گفت:

سه امتیاز حساسی کسب کردیم. این بازی استارت ۶ بازی بود. رقابت ادامه دارد و باید تلاش کنیم. امیدوارم مدیریت باشگاه هم تیم را حمایت کند تا این بازیکنان در ادامه راه باانگیزه باشند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *