بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر بد برای قهرمان اروپا ؛ مصدومیت ستاره طولانی است!

کوین دی بروینه دچار پارگی همسترینگ درجه سه شده است

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ | ۰:۰۹
دی بروینه

گزارشات حاکی از آن است که کوین دی بروینه ستاره منچسترسیتی دچار پارگی همسترینگ درجه سه شده و احتمالاً ابتدای فصل آینده را نیز از دست خواهدداد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کوین دی بروینه پس از پارگی همسترینگ در فینال لیگ قهرمانان اروپا، شروع فصل آینده را از دست خواهد داد. این هافبک در نیمه اول بازی برابر اینترمیلان مجبور به ترک زمین شد. تیمش در این بازی 1-0 پیروز شد و سه گانه تاریخی را تکمیل کرد.

به نظر می‌رسید این مصدومیت یک آسیب جدی بود، زیرا روزنامه دیلی استار گزارش داد که او به موقع برای شروع فصل جدید نمی‌تواند در دسترس کادرفنی باشد.

این بازیکن بلژیکی از پارگی همسترینگ درجه سه رنج می‌برد که باعث می‌شود او بازی افتتاحیه فصل یعنی سوپرجام انگلیس مقابل آرسنال را از دست بدهد.

او همچنین قرار است اولین بازی سیتی در لیگ برتر مقابل برنلی در تورف مور را از دست بدهد. با این حال، پزشکان باشگاه امیدوارند که او بتواند مقابل سویا در سوپرکاپ اروپا ظاهر شود. خبر خوب این است که او نیازی به جراحی نخواهد داشت و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، تاثیر زیادی روی عملکردش در فصل آینده نخواهد داشت.

این گزارش تایید کرد به دی بروینه گفته شده که قبل از شروع دوره توانبخشی خود در ماه آینده، استراحت کند. این بازیکن 31 ساله در حال حاضر دقیقاً همین کار را انجام می دهد و این هفته در یک قایق تفریحی در سن تروپه به همراه هم تیمی‌اش ناتان آکه و ویرجیل فن دایک دیده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *