بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رفیق گل محمدی پشت پرده فروپاشی پیکان مقابل پرسپولیس را لو داد

مجتبی حسینی : گل اول پرسپولیس تمام برنامه‌هایمان را به هم ریخت

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱:۰۰
مجتبی حسینی : گل اول پرسپولیس تمام برنامه‌هایمان را به هم ریخت

مجتبی حسینی سرمربی پیکان و رفیق و همکار قدیمی یحیی گل محمدی مدعی شد که گل اول پرسپولیس تمام برنامه‌هایمان را به هم ریخت و باعث باخت پیکان مقابل پرسپولیس شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی پیکان از عملکرد دفاعی تیمش مقابل پرسپولیس انتقاد کرد.

پیکان امشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب پرسپولیس تهران شد. مجتبی حسینی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد:

در این زمین و این استادیوم مقابل تیمی مثل پرسپولیس گل بد بخورید، بد تنبیه می‌شوید. ما می‌دانستیم که پرسپولیس با دادن نیم‌پاس‌ها از کناره‌ها خطرناک می‌شوند اما متاسفانه بازیکن سمت چپ ما غافلگیر شد و گل خوردیم.

او افزود:

در ادامه خودمان را جمع و جور کردیم. با اخراج بازیکن پرسپولیس، آن‌ها بازی را بستند. تلاشمان را کردیم. در شروع نیمه دوم روی توپی که مطمئنم خطا نبود، روی اهمال مدافعانمان گل بدی خوردیم. تمام سعی و تلاشمان را کردیم اما آن‌ها با دفاعی منطقی و پرتعداد فضا را گرفتند و این برد را به دست آوردند. گل اولی که ما خوردیم، تمام برنامه ما را به هم ریخت.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که به چه دلیل مقابل پرسپولیس و استقلال ۱۰ نفره نتوانستند گل‌زنی کنند، گفت:

به هر شکل انتظارات از تیم ما بالا رفته است. بازیکنان ما به غیر از دو، سه نفر تجربه بالایی ندارند. همین که مقابل استقلال و پرسپولیس توانستند یکی از بازیکنان آن‌ها را کم کنند نشان می‌دهد که قوی عمل کرده‌اند، آن‌ها که خودشان اخراج نشدند، حتما براثر فشار ما مرتکب خطا شده‌اند. بزرگترین عامل شکست تیم ما، گل اولی بود که خوردیم. ما می‌دانستیم با توجه به نتیجه اصفهان، سرخ ها در ۲۰ دقیقه اول می‌کوبند و پرفشار عمل می‌کنند. ما می‌خواستیم این دقایق را رد کنیم اما متاسفانه گل خوردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *