بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های دیدنی گزینه خرید اینتر از چلسی + فیلم

عملکرد سزار آزپیلیکوئتا گزینه خرید اینتر از چلسی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۳


سزار آزپیلیکوئتا کاپیتان چلسی در راه ترک استمفورد بریج و پیوستن به اینتر قرار دارد و قصد دارد به ماجراجویی 11 ساله‌اش در لندن خاتمه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سزار آزپیلیکوئتا در سال 2012 از مارسی به چلسی پیوست و توانست 2 بار قهرمان لیگ برتر انگلیس، قهرمان چمپیونز لیگ، قهرمان لیگ کاپ، اف ای کاپ و جام باشگاه‌های جهان شود و همچنین دو بار لیگ اروپا را فتح کند. در حقیقت می توان گفت که آزپیلیکوئتا در لباس چلسی توانست به تمامی افتخارات ممکن برسد. همچنین کاپیتان اسپانیایی، 508 بار با پیراهن این باشگاه به میدان رفت.

حالا فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور و معتبر ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات ادعا کرد که آزپیلیکوئتا با اینتر بر سر قراردادی دو ساله به توافق رسیده است و به زودی این انتقال رسمی می شود.

آزپیلیکوئتا یکی از چند بازیکنی است که در این تابستان چلسی را ترک خواهد کرد. کای هاورتز نزدیک به آرسنال است، منچستریونایتد خیلی شدید به دنبال میسون مونت می‌باشد و بازیکنانی مثل حکیم زیاش، ادوارد مندی و کالیدو کولیبالی به لیگ عربستان رفتند. در واقع چلسی به خاطر خرج‌های زیادش در دو پنجره قبلی نقل و انتقالات، نیاز به فروش چند بازیکنش داشت و به نظر می رسد که بتواند از شر فیرپلی مالی خلاص شود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *