بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سپاهان ۱ – ۱ استقلال ؛ تساوی شاگردان مجیدی به سود پرسپولیس + خلاصه بازی

سپاهان 1 - 1 استقلال ؛ هفته بیست و پنجم لیگ برتر دوره ( ۲۱ ) ؛ ورزشگاه نقش جهان

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۰:۲۷


دو تیم استقلال و سپاهان در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و پنجم در نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دو تیم سپاهان اصفهان و استقلال تهران در حساس ترین دیدار هفته بیست و پنجم بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر  در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با حضور تماشاگران دو تیم از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند.

ورزشگاه: نقش جهان اصفهان /  20 هزار تماشاگر 

گروه داوری: موعود بنیادی فرد / کمک ها: علی میرزابیگی – فرهاد مروجی ؛ داور چهارم: عباس راکی / ناظر: علیرضا یزدانی

ترکیب سپاهان:

محمدرشید مظاهری

محمد نژادمهدی

گئورگی گولسیانی

دانیال اسماعیلی فر

امید نورافکن

محمد کریمی

جلال علی محمدی

سیدمحمدرضا حسینی

سروش رفیعی

فرشاد احمدزاده

شهریار مغانلو

سرمربی: محرم نویدکیا

 

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی

روزبه چشمی

عارف غلامی

محمد دانشگر

جعفر سلمانی

مهدی مهدی‌پور

زبیر نیک‌نفس

صالح حردانی

امیرحسین حسین‌زاده

کوین یامگا

رودی ژستد

سرمربی: فرهاد مجیدی

سپاهان صفر – استقلال یک (دقیقه 6: محمد دانشگر): کرنر کوتاه آبی ها با پاس مهدی پور به حسین زاده همراه شد. این بازیکن نیز پاسش را به جعفر سلمانی داد که ارسال دقیق این بازیکن با پای چپ به محمد دانشگر رسید و ضربه سر مدافع پیش تاخته آبی ها دور از دستان مظاهری وارد دروازه شد و گل نخست بازی اینگونه به ثمر رسید.

سپاهان یک – استقلال یک (دقیقه 14: گئورگی گولیسانی): حرکت تند و تیز محمدرضا حسینی و فرار از عمق خط دفاعی، او را با دروازه استقلال در موقعیت تک به تک قرار داد که این بازیکن پس از عبور از سیدحسین حسینی، با خطای سنگربان آبی ها متوقف شد که موعود بنیادی فر بلافاصله به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. گولسیانی نیز برخلاف حرکت حسینی این توپ را به گل تبدیل کرد.

لحظات حساس:

دقیقه 4: ارسال سروش رفیعی به تیر دوم رسید که محمدرضا حسینی بالاتر از جعفر سلمانی ضربه سرش را زد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 16: شوت راه دور شهریار مغانلو با فاصله زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 27: سپاهان صاحب موقعیت خوبی شد که شوت کریمی با برخورد به روزبه چشمی برگشت داده شد.

دقیقه 28: روی اشتباه بازیکنان استقلال، محمدرضا حسینی از سمت راست صاحب توپ شد که ارسال زمینی او از همه بازیکنان عبور کرد. حسینی نیز قصد داشت با تکل روی توپ اثر بگذارد که توپ از او نیز رد شد.

دقیقه 34: حملات همه جانبه سپاهان منجر به خلق موقعیت خوبی شد. ارسال تند و تیز محمدرضا حسینی از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر شهریار مغانلو همراه شد که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 36: ارسال دیدنی فرشاد احمدزاده از سمت چپ روی نقطه پنالتی به شهریار مغانلو رسید که ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 37: فرشاد احمدزاده قصد داشت از فاصله ای دور و از میانه های میدان با شوتی از راه دور دروازه حسینی جلو کشیده را باز کند که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 41: روی اشتباه بازیکنان سپاهان جعفر سلمانی صاحب موقعیت شد. در حالیکه او روی دستش یامگا را داشت، با پای چپ ضربه اش را به سمت دروازه زد که شوت او از قدرت کافی برخورد نبود و مظاهری به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه 42: ارسال مهدی پور به روی دروازه به یامگا برخورد کرد و مظاهری به راحتی توپ را مهار کرد.
دقیقه 44: شوت راه دور نورافکن با فاصله زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 49: یک فرصت برای استقلال از سمت راست به دست آمد که ارسال حردانی از مقابل یامگا عبور کرد و با عبور از خط عرضی به بیرون رفت.

دقیقه 55: یک فرصت استثنایی برای مهاجم خارجی استقلال در دهانه دروازه به دست آمد. ارسال صالح حردانی از سمت راست به دانیال اسماعیلی فر رسید. در حالیکه این بازیکن قصد داشت با سینه توپ را به مظاهری بسپارد، اما ژستد بلافاصله صاحب توپ شد و ضربه محکمش را به سمت دروازه زد که نژاد مهدی با تکلی فوق العاده در دهانه دروازه، تیمش را از یک گل حتمی نجات داد.

دقیقه 59: ارسال کرنر سروش رفیعی در دهانه دروازه به شهریار مغانلو رسید و ضربه سر این بازیکن به شکل فوق العاده خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 76: حرکت انفرادی و زیبای نورافکن و یک و دوی او با یار همدسته، منجر به ایجاد فرصت خوبی برای این بازیکن شد که شوت محکم او پس از برخورد به عارف غلامی برگشت داده شد. در این صحنه سپاهانی ها اعتقاد به خطای هند پنالتی داشتند.

دقیقه 77: شوت محکم و روی زمین امید نورافکن با فاصله بسیار کمی از کنار تیرک دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 84: ارسال کاشته مهدی پور از مرکز میدان به روی دروازه، با برخورد به مدافع سپاهان در محوطه 6 قدم مقابل سبحان خاقانی قرار گرفت اما بازیکن استقلال تنها یک قدم برای رسیدن به توپ کم آورد و مظاهری این موقعیت را مهار کرد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *