بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فکر نمی کردم بتوانیم هفت گل بزنیم!

سرمربی تیم ملی انگلیس : نتیجه به دست آمده واقعاً باورکردنی نبود

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۴

گرت ساوت گیت سرمربی تیم انگلیس پس از پیروزی 7 بر صفر مقابل مقدونیه مدعی شد انتظار چنین نتیجه ای نداشته و نتیجه باورنکردنی بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی انگلیس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های انتخابی یورو 2024 به مصاف تیم ملی مقدونیه شمالی رفت و با هفت گل این تیم را در هم کوبید. بوکایو ساکا ستاره درخشان سه شیرها در این بازی بود و موفق شد هت تریک کند. هری کین هم دو گل در این دیداار به ثمر رساند و مارکوس رشفورد و کالوین فیلیپس هم دو گل دیگر انگلیس را وارد دروازه حریف کردند.

ساوت‌گیت پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:

«نتیجه به دست آمده واقعا باورنکردنی بود. شاید هیچکس انتظار نداشت که بازی به این شکل پیش برود و ما هم انتظار نداشتیم این تعداد گل بزنیم چون هیچ نشانه‌ای از این که مقدونیه قرار است به این شکل ضربه بخورد وجود نداشت.»

وی ادامه داد:

«هیچ نشانه‌ای از این موضوع وجود نداشت که بازی قرار است تا این حد خوب و راحت پیش برود، خصوصا در 20 دقیقه اول بازی اصلا چنین چیزی به نظر نمی‌آمد. به همین دلیل باید بازیکنان را بسیار مورد تحسین قرار داد. من فکر می‌کنم که بازیکنان ارشد و باتجربه ما در تمام طول هفته توانستند به خوبی شرایط تیم را در دست بگیرند و جوردن هندرسون هم یکی از آنها بود. او هیچوقت تیتر یک نیست اما به خوبی آماده بازپس‌گیری توپ، پیشروی و جلو کشیدن تیم است و من فکر می‌کنم این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *