بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چرا ستاره اسپانیا پس از قهرمانی شادی نکرد؟

کارواخال : بعد از پنالتی به خاطر مودریچ سعی کردم خیلی خوشحالی نکنم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۵

اسپانیا با غلبه بر کرواسی قهرمان جام ملت های اروپا شد و حالا دنی کارواخال مدعی شده بدلیل رابطه خوبش با لوکا مودریچ خیلی خوشحالی نکرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فینال امسال رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا در هلند و بین تیم ملی اسپانیا و تیم ملی کرواسی برگزار شد. دو تیم نتوانستند در وقت قانونی دروازه یکدیگر را باز کنند و در نهایت کار به ضربات پنالتی کشید. کارواخال موفق شد آخرین ضربه را برای تیم ملی اسپانیا به گل تبدیل کند تا این تیم ناکامی در فینال سابق قبل را جبران کرده باشد و جام قهرمانی را با خود به خانه ببرد.

این مدافع اسپانیایی پس از بازی در کنار مودریچ که هم تیمی‌اش در رئال مادرید است و این بار در تیم بازنده قرار داشت دیده شد و پس از بازی هم گفت که سعی کرده است به او دلداری دهد.  این بازیکن رئال مادرید حالا مدعی شده که به حدی برای مودریچ ارزش قائل است که پس از گل کردن این پنالتی مهم سعی کرده است به خاطر او خیلی خوشحالی نکند.

کارواخال به خبرنگاران گفت:

«من پس از پنالتی‌ام خوشحالی کردم اما به خاطر مودریچ سعی کردم خیلی این کار را انجام ندهم چون فورا به سمت او رفتم. ما رابطه بسیار خوب و زیبایی داریم. همه ما می‌دانیم که این جام اهمیت زیادی برای او داشت. امیدوارم که فوتبال شانس دیگری به او برای فتح یک جام با تیم ملی کرواسی بدهد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *