بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استوری معنادار فرزاد مجیدی در آستانه تقابل حساس سپاهان – استقلال + عکس

فرزاد مجیدی در اینستاگرام : یک تیم یکدل و متحد ؛ فقط یک هدف، فقط قهرمانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰
استوری فرزاد مجیدی

فرزاد مجیدی که بعد از دربی تهران روی نیمکت استقلال دیده نشده در آستانه بازی استقلال و سپاهان برای آبی پوشان آرزوی موفقیت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرزاد مجیدی که بعد از دربی تهران روی نیمکت استقلال دیده نشده در آستانه بازی استقلال و سپاهان برای آبی پوشان آرزوی موفقیت کرد.

آخرین حضور فرزاد مجیدی روی نیمکت استقلال برمی گردد به بازی با پرسپولیس و بعد از آن فرزاد یکبار هم در تمرینات و بازیهای استقلال دیده نشده است. باشگاه استقلال هم ترجیح داد در این مورد سکوت کند اما فرزاد بالاخره در آستانه بازی با سپاهان در فضای مجازی دیده شد و با انتشار یک استوری برای تیمش آرزوی موفقیت کرد.

قبلا گفته می شد فرزاد مجیدی که درگیر مشکلات شخصی است تا قبل از بازی با سپاهان به اردوی استقلال برمی گردد اما این اتفاق رخ نداد و او با تیمش به اصفهان نرفت. حالا باید دید فرزاد که از اعضای کادر فنی استقلال است، در بازی با شهرخودرو مشهد که دوشنبه آینده برگزار می شود، روی نیمکت آبی ها حضور پیدا می کند یا نه؟

دربی تهران ۲۶ اسفند ماه برگزار شد و حالا غیبت فرزاد مجیدی ۴۸ روز طول کشیده است. فرزاد هرگونه اختلاف با برادرش را تکذیب کرده بود.

مجیدی نوشته است:

یک تیم یکدل و متحد! فقط یک هدف، فقط قهرمانی! ان شاء الله با حمایت هواداران و حضور پرشور آن ها در نقش جهان یک برد دلچسب و 3 امتیاز حساس بدست بیاید.

استوری فرزاد مجیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *