بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استراماچونی جدید استقلال ؛ ریکاردو ساپینتو!

ریکاردو ساپینتو بزودی برای دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت می کند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۳

ریکاردو ساپینتو سرمربی فصل گذشته استقلال احتمالاً طی چند روز آینده برای دریافت مطالبات خود از باشگاه به فیفا شکایت خواهدکرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ریکاردو ساپینتو ۶ روز پس از ناکامی مقابل پرسپولیس با انتشار نامه‌ای ضمن تاکید بر پایان دوران حضورش در استقلال، مدعی شد در صورت عمل نکردن باشگاه به تعهداتش چاره‌ای ندارد جز این‌که قضیه را از طریق قانونی دنبال کند و این یعنی اگر استقلال مطالبات سرمربی پرتغالی را نپردازد برای دریافت طلب خود به کمیته انضباطی فیفا شکایت می‌کند.

از طرف دیگر، مدیران باشگاه استقلال هم با صراحت اعلام کردند در مجموع ۲۰۰ هزار دلار به مرد پرتغالی بدهکار هستند؛ رقمی که قطعا ساپینتو و هیچ مربی خارجی دیگری از کنارش با بی‌تفاوتی عبور نخواهد کرد. سرمربی پرتغالی آبی پوشان ۲۱ روز پس از آخرین بازی که هدایت این تیم را بر عهده داشته است، در صورت عدم دریافت مطالبات خود می‌تواند قضیه را به اطلاع کمیته انضباطی فیفا برساند و از باشگاه بدهکار شکایت کند. به این ترتیب ریکاردو ساپینتو که نتوانست با استقلال قهرمانی در لیگ برتر جام حذفی را جشن بگیرد، روز پنج‌شنبه این هفته یعنی اول تیر ماه می‌تواند برای احقاق حق خود و دریافت مطالباتش از استقلال شکایت کند.

البته با توجه به اطلاعاتی که یک حقوقدان آشنا به پرونده‌های بین‌المللی ورزشی در اختیار ما گذاشت، سرمربی استقلال همین حالا هم می‌تواند شکایت کند و شاید چنین کاری نیز کرده باشد اما لایحه شکواییه او ۲۱ روز پس از آخرین مسابقه‌اش جنبه اجرایی پیدا می‌کند بنابراین اگر استقلال تا روز پنج‌شنبه این هفته مطالبات سرمربی سابق خود را بپردازد که هیچ، ولی در غیر این صورت ریکاردو ساپینتو یا وکیلش می‌توانند کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال را در جریان گذاشته و تقاضای رسیدگی به پرونده را بکنند. پرونده‌ای که متاسفانه اگر جدی گرفته نشود می‌تواند داستانی شبیه ماجرای استراماچونی البته در ابعاد کوچک‌تر برای استقلال درست کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *