بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این ستاره بدون یک دقیقه بازی زیر نظر امیر قلعه نویی

امیرحسین حسین‌زاده بدون یک دقیقه بازی برای تیم ملی زیر نظر قلعه نویی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۰
تیم ملی ؛ حسین‌زاده بدون یک دقیقه بازی برای تیم ملی زیر نظر قلعه نویی

لژیونر ایرانی شارلروا تنها ملی‌پوش نیمکت‌نشین در تمام بازی‌ها با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیرحسین حسین‌زاده جزو بازیکنانی است که در دو اردوی متوالی تیم ملی ایران با نظر قلعه‌نویی دعوت شده و در تمرینات هم حضور فعال و با انگیزه‌ای دارد، اما هنوز شانس بازی ملی در سال ۱۴۰۲ را به دست نیاورده و در چهار مسابقه پیاپی دور از ترکیب بوده و نیمکت‌نشینی را تجربه کرده است.

حسین‌زاده که تجربه قهرمانی لیگ برتر همراه استقلال را دارد، در فصل اخیر ژوپیر لیگ بلژیک دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد، اما نکته مهم برای او رسیدن به ترکیب اصلی شارلروا در هفته‌های پایانی بود که توانست جایگاه ثابتی به دست بیاورد و پس از آن هم دوباره به تیم ملی دعوت شود.

این ستاره ۲۲ ساله پس از اینکه در دو مسابقه دوستانه فروردین‌ماه مقابل روسیه و کنیا شانس بازی پیدا نکرد و سرماخوردگی عامل دوری او از ترکیب بود، در تورنمنت کافا با وجود آمادگی هنوز فرصت حضور در زمین به‌عنوان یار ثابت یا تعویضی را نداشته و در دو دیدار برابر افغانستان و قرقیزستان روی نیمکت نشسته است.

حسین‌زاده تنها بازیکن در بین ۲۵ نفر حاضر در اردوی فعلی تیم ملی ایران است که حتی یک دقیقه هم فرصت بازی به دست نیاورده ولی ۲۴ نفر دیگر ازجمله سه گلر را امیر قلعه‌نویی حداقل به‌عنوان یار جانشین استفاده کرده که این ستاره شارلروا امیدوار است در فینال کافا مقابل ازبکستان این فرصت را به دست بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *