بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مورد اعتمادترین بازیکن تیم ملی برای امیر قلعه‌نویی

سید مجید حسینی بازیکن ثابت در دو دیدار افغانستان و قرقیزستان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۴
قلعه نویی ؛ سید مجید حسینی بازیکن ثابت در دو دیدار افغانستان و قرقیزستان

سرمربی تیم ملی یکی از مدافعان میانی خود را در دو دیدار مقابل افغانستان و قرقیزستان تغییر نداد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر قلعه نویی در دو دیدار تورنمنت کافا بازیکنان مختلفی را در پست‌ها متفاوت امتحان کرد و بررسی دقیقی از آخرین وضعیت ملی‌پوشان داشت که در بین ۲۴ بازیکن استفاده شده(ثابت و تعویضی)، سید مجید حسینی توانسته جایگاه خود را به‌عنوان یک مهره کلیدی حفظ کند.

سید مجید حسینی که در فصل اخیر سوپر لیگ ترکیه بازیکن ثابت کایسری اسپور بود و در خط دفاعی این تیم به میدان رفت، در تورنمنت کافا نیز حضور کامل و ۹۰ دقیقه‌ای در دو دیدار مقابل افغانستان و قرقیزستان داشت و هیچ‌وقت از ترکیب بیرون نرفت تا مشخص شود قلعه نویی روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

مدافع پیشین استقلال در حالی توانسته جایگاه خود را در ترکیب تیم ملی حفظ کند که در دو دیدار گذشته مقابل افغانستان و قرقیزستان، یکبار محمدحسین کنعانی‌زادگان زوج او بود و در دومین مسابقه مرتضی پورعلی‌گنجی در کنارش به میدان رفت تا این سیستم چرخشی کادر فنی شامل حال او نشود.

حسینی که تجربه بازی در جام جهانی را هم دارد، در دو مسابقه تدارکاتی فروردین‌ماه بخاطر مصدومیت نتوانست مقابل روسیه و کنیا به میدان برود، اما بهبود شرایط و آمادگی کامل او کاری کرد تا در دو بازی پیاپی تورنمنت کافا در جمع ۱۱ نفر باشد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال ملی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *