بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبری مهم برای هواداران استقلال از بازی با سپاهان

سهمیه هواداران استقلال در نقش جهان اعلام شد ؛ فقط 1900 نفر

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۳:۰۴
سهمیه هواداران استقلال در نقش جهان اعلام شد ؛ فقط 1900 نفر

از باشگاه سپاهان خبر می رسد که مدیران این باشگاه 1900 نفر را برای سهمیه هواداران استقلال در بازی مهم هفته بیست و پنجم لیگ برتر در نظر گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسئولین برگزاری بازی تیمهای سپاهان و استقلال سهم هواداران تهرانی در نقش جهان را اعلام کردند.

طبق آخرین اخبار رسیده از شهر اصفهان مشخص شد باشگاه سپاهان برای ورود تماشاگران تیم استقلال تهران به ورزشگاه نقش جهان چه ظرفیتی را برای این تیم در نظر گرفته است.

از باشگاه سپاهان خبر می‌رسد این تیم قرار است بخشی از استادیوم نقش جهان با ظرفیت هزار و ۹۰۰ نفر را به طرفداران تیم آبی پوش تهرانی اختصاص بدهد تا علاقمندان اصفهانی به تیم استقلال و یا دیگر طرفداران این تیم که قصد دارند از شهرهای مختلف به این استادیوم بروند در جایگاه مشخص شده شان طبق بلیت‌های شان مستقر شوند. با وجود رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت حضور تماشاگران سپاهان قرار شده این تعداد صندلی به طرفداران تیم مهمان تعلق بگیرد.

ناگفته نماند؛ بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی تهران بدون حضور تماشاگران برگزار شده بود. چرا که در آن زمان ستاد مقابله با کرونا مجوزی برای حضور تماشاگران در استادیوم‌ها صادر نمی‌کرد.

از همین حالا می‌توان پیش بینی کرد تقابل این تعداد تماشاگر با هواداران تیم سپاهان، لحظات پرهیجانی را در استادیوم نقش جهان رقم بزند. چرا که پس از دو سال غیبت تماشاگران سپاهان در دیدارهای این تیم پرطرفدار اصفهانی روبروی تیم‌های محبوب تهرانی این اولین بازی حساس با حضور آنها خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *